Jump to content

filmpjes met gta: lcs


saleens7

Recommended Posts

ik heb cheatdevice 0.9 gedownload

hij doet et perfect op me psp alleen als ik filmpjes wil maken dan zet ie ze in de photo en heb ik alleen een screen en geen filmpje

iemand ervaring mee :? of weet je hoe ik dit kan oplossen reageer dan ff plies

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens welk soort bestandje die screenshot is. Als het een .gif-bestandje is, zou het gewoon gelukt moeten zijn.

Gif-bestandjes zijn in feite allemaal screenshots die snel achter elkaar worden afgespeeld, maar die bij elkaar geplakt zijn zodat het één bestandje is geworden...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
ja ok het is inderdaad een .gif bestand

n hij staat op me compu maar in welk programma moet ik em openen?

Ey Saleens7, :cya:

Je kunt een .gif bestandje makkelijk openen door er dubbel op te klikken. Je computer zoekt dan het beste programma om foto's te bekijken. Er is ook een andere manier om foto's te bekijken.

Doe rechtermuisknop op dat bestandje en dan krijg je een lijstje. Dan klik je op "Openen met", dan krijg je weer een lijstje. Nu krijg je ongeveer 5 dingen te staan waar je het bestand mee openen kunt. Bijvoorbeeld met Internet Explorer. Daar geef ik je wel een voorkeur aan, je krijgt meestal/altijd de juiste grote van de foto te zien in een soort internetpagina. Erg handig.

Ik hoop dat het zo lukt, maar Succes!!

Link to comment
Delen op andere websites

ok heel erg bedankt het lukt inderdaad allemaal maar nu heb ik nog een ander vraagje hoe zet je muziek onder je filmpje? der was al een ander topic wat hier over ging alleen daar werd alleen gezegd dat je het met windows media player moet doen iemand misschien een duidelijkere uitleg?

en kan je ook filmpjes aan elkaar plakken?

zo ja hoe dan?

Link to comment
Delen op andere websites

ok heel erg bedankt het lukt inderdaad allemaal maar nu heb ik nog een ander vraagje hoe zet je muziek onder je filmpje? der was al een ander topic wat hier over ging alleen daar werd alleen gezegd dat je het met windows media player moet doen iemand misschien een duidelijkere uitleg?

en kan je ook filmpjes aan elkaar plakken?

zo ja hoe dan?

Dat moet dacht ik met wWindows Movie Maker (bij Win XP), maar ik heb nog nooit met dat programma gewerkt...

Link to comment
Delen op andere websites

wij hebben adobe 7.0 op de pc staan maar als ik dan zo'n filmpje open met adobe dan zegt ie dat het bestand beschadigt is wat nu?

oja windows movie maker staat nii op onze computer iemand miss een goeie download?

Link to comment
Delen op andere websites

wij hebben adobe 7.0 op de pc staan maar als ik dan zo'n filmpje open met adobe dan zegt ie dat het bestand beschadigt is wat nu?

oja windows movie maker staat nii op onze computer iemand miss een goeie download?

ja op de offieciele microsoft site :engel: niet downloaden als je geen xp hebt en kijk gewoon in de rechterbalk in het midden. want je kan hem niet gewoon downloaden maar je krijgt hem dan met een update dus je krijgt ook nog wat extra shit dus kijk hier

Bewerkt: door advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

open je video met windows-viewer (standaart volgens mij), elke windows pc heeft dat. en daarmee kan je bewegende foto's (zoals de gif. filmpjes van cheaT deviced) afspelen.

Bewerkt: door Mr. Vriecetti
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...