Goliat Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Toen ik even de respawn functie van alle maps aan het halen was kwam ik de map: I love to drive tegen. En raad eens die heb ik gemaakt . Mogen ze dat eigenlijk wel zomaar doen, en zijn er meer maps van andere GTAforum leden? Ze hebben nooit iets met mij overlegd Reageren
Azer Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 had je het maar niet moeten uploaden naar center.mtavc.com Reageren
Goliat Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Ik vind het trouwens wel veel zeggend dat MTA deze map heeft gekozen, want dit is echt een van mijn mindere maps Bewerkt: 19 maart 2006 door Goliat Reageren
Crifox Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Er staat toch ook Meta-Data bij, dus jij hebt nog steeds de eer Reageren
Azer Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Ik vind het trouwens wel veel zeggend dat MTA deze map heeft gekozen, want dit is echt een van mijn mindere maps ze zullen wel random een aantal maps hebben uitgekozen Reageren
Goliat Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Ja dat kan wel, maar even terugkomend op mijn andere vraag: Zijn er ook nog andere mensen hier op het forum die een van hun maps tussen de standaart maps van MTA 1.1 hebben staan? Reageren
Ewoud Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Ligt het aan mij of staat de map Love Reloaded er ook tussen.... wil iemand voor me kijken dat ik het goed zie Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Ja, die zit er tussen, dat weet ik zeker. Ik heb MTA nu even niet bij de hand, maar die heb ik gisteravond nog gespeeld die map . Overigens vind ik de nieuwe MTA qua maps er ZEER op voorruit gegaan: er zitten een paar erg fraaie tussen. Reageren
Ewoud Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Ze hebben mij map (Love Reloaded) dus bij de community maps gezet. Lauw Nu heeft elke nieuwe /geupdate server hem! Reageren
RTS Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Ze hebben mij map (Love Reloaded) dus bij de community maps gezet. Lauw Nu heeft elke nieuwe /geupdate server hem! Gefeliciteerd Ewoud, dat is toch een hele eer lijkt me! Reageren
Dinkydau Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Als je een map heb gemakt hoe moet je er dan voor zorgen dat ie ook gebruikt wort Reageren
Goliat Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Dat kan niet, MTA selecteerd willekeurige maps. Je kan dus niets meer doen dan hopen. Reageren
Azer Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Als je een map heb gemakt hoe moet je er dan voor zorgen dat ie ook gebruikt wortAls eerste moet je hem toevoegen aan center.mtasa.com, je map kan dan al gedownload worden (en bekendheid krijgen). Dat ze je map toevoegen bij een release van MTA is gewoon geluk hebben... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.