Dynamic Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Hey hey.. ikw eet niet of dit hier hoort maar weet iemand waarom bij mij gta rumble het niet doet want als ik op launch drukt gebeurt er nix moet ik een client hebbe of zow of mis ik wat.. heeft iemand uitleg? Dynamic Reageren
Jorge_F Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Misschien kan je wat informatie geven over "GTA Rumble" want ik heb er nog nooit van gehoord. Heb je hem wel volledig geinstalleerd? Want als je alleen maar zegt dat hij het niet doet kunnen wij wel 10.000 eventuele problemen opnoemen. Gokwerk word het dus. Dus wat meer informatie over hoe je hem hebt geinstalleerd en wij willen je graag verder helpen . Nog één vraag: had je voordat je GTA Rumble installeerde nog andere mods in je GTA gezet? En zo ja, welke? Reageren
Dynamic Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Misschien kan je wat informatie geven over "GTA Rumble" want ik heb er nog nooit van gehoord.Heb je hem wel volledig geinstalleerd? Want als je alleen maar zegt dat hij het niet doet kunnen wij wel 10.000 eventuele problemen opnoemen. Gokwerk word het dus. Dus wat meer informatie over hoe je hem hebt geinstalleerd en wij willen je graag verder helpen . Nog één vraag: had je voordat je GTA Rumble installeerde nog andere mods in je GTA gezet? En zo ja, welke? GTA rumble is net zoiets als MTA maar dan kan je uit autos en wapens gebruiken! Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Hmm heb je wel een IP en port van server ingevuld? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Heb je hier al gekeken: http://gtarumble.co.uk/forum/index.php?showforum=6 Dat is de officiele support van GTA Rumble, wellicht staat daar wel een topic bij dat jou probleem bespreekt. Zo niet, dan kan je beter daar een topic aanmaken aangezien de GTA Rumble specials daar zitten . Reageren
Dynamic Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Erm did you install it properly? Wat is dat?? stond in zown topic en toen deed ie het bij die gast Reageren
Jorge_F Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Erm did you install it properly? Wat is dat??stond in zown topic en toen deed ie het bij die gast Dat betekend gewoon dat die gozer hem opnieuw had geinstalleerd. Misschien als jij hem nog een keer probeerd te installeren dat hij deze keer wel werkt. Reageren
Dynamic Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Helaas dat werkt ook niet :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.