maarte41 Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Als ik filmpjes wil bekijken die op een website zelf staan werken ze niet. Als ik op play druk komt er heel kort openen van media en daarna niets. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Dat heb ik ook gehad.. Totdat ik op een site kwam waar ik ook een filmpje wildde bekijken. Toen kreeg ik een melding dat Macroflashmedia nogwat niet was geinstalleerd, en de vraag of ik het wilde installeren. Sinds ik dat heb gedaan kan ik op elke site filmpjes bekijken.. Ook flashsites zijn nu geen probleem meer. Of bedoel je dat je het filmpje eerst download en dan met Mediaplayer wil bekijken? Dan moet je waarschijnlijk even de codecs updaten. Die kan je vinden op de site van Microsoft, en dan bij downloads. Als je de nieuwste codecs hebt moet het probleem opgelost zijn. EDIT: Hier de Directe link naar Media Downloads van Microsoft. Bewerkt: 19 maart 2006 door RonaldVC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.