Arjen Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Best viewed in Firefox Renders zijn er zelf ingezet en bewerkt Achtergrond is door mijzelf gemaakt Beoordelen maar: En zo lijkt hij op een donkere achtergrond: Bewerkt: 19 maart 2006 door Arjen Reageren
Synchro Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Het is een mooi bedacht om dit te doen , maar kan wel beter .. De text vind ik niet echt bij passen , dat van Half Life , Het is mooi gedaan dat je Half Life mannetje blauw hebt gedaan ( dat logo op hem ). De rest valt hij wel mee . Op een donkere achtergrond vind ik hem wel mooier. 8/10 Reageren
Arjen Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Het is een signature voor op een forum, daarom moest ik het ook wat beperken. Trouwens, waarom lijkt die text niet? Die vind ik juist goed lijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.