P-Jamma Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Hier een nieuwe Cover voor een CD die ik vanmorgen heb gemaakt ... Hij is nog niet helemaal af, alleen ik wil hem alvast graag laten Raten, en misschien hebben jullie nog Tips of Toevoegingen ... Ik ben nog niet tevreden over de Tekst, en haal het "50 Logo" denk ik weg, en zet er wat anders neer... Reageren
King Room Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Hij is wel vet!!! Dat logo van 50 is mooi vindt ik zelf!! MvG Room Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Heey, P-Jamma, dit is erg mooi gemaakt. Je heb het plaatje goed gerenderd, en de kogels ook een mooie lens flare gegeven. De letters heb je ook goed ingeblend. Verder ook nog een goede achtergrond. Cijfer: 9,7/10 Reageren
P-Jamma Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Thanks Mensen! Ik denk dat ik voor het Logo, een Lettertype neem, of het Logo iets Donkerder ga maken ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.