quincy225 Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Er zijn ineens allemaal rellen opstraat en ik heb niks met cheats gedaan weten julli e hoe dat weg gaat ze racen over de straaten? Bewerkt: 19 maart 2006 door quincy225 Reageren
RogierS. Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Moet eigenlijk bij "Missie Hulp" staan, maar goed. Ik denk dat je bedoeld met "De auto bewegen" dat je moet "dansen" met je auto. Je zegt er niet bij op welke machine je San Andreas hebt. Voor de PS2 En XBox weet ik niet welke toetsen je moet gebruiken, maar bij de PC zijn het de toetsen: Numpad 8, Numpad 4, Numpad 2 en Numpad 6. Reageren
quincy225 Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Moet eigenlijk bij "Missie Hulp" staan, maar goed. Ik denk dat je bedoeld met "De auto bewegen" dat je moet "dansen" met je auto. Je zegt er niet bij op welke machine je San Andreas hebt. Voor de PS2 En XBox weet ik niet welke toetsen je moet gebruiken, maar bij de PC zijn het de toetsen: Numpad 8, Numpad 4, Numpad 2 en Numpad 6. ja maar num 6 werkt niet en als ik het goed doe zegt hij steeds BAD! Reageren
Ronaldje Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Op de playstation is dat dansen volgens mij de rechteranaloge stick:) Succes iig Reageren
quincy225 Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Op de playstation is dat dansen volgens mij de rechteranaloge stick:) Succes iig heb op pc Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Nog even een handige aanvullen. Je moet de toetsen gebruiken die helemaal rechts op je toetsenbord staan. Dat is extra handig dansen met je auto. Wat tussen [deze] haakjes staan, zo staat het op je scherm. Als je pijltje omhoog staat moet je op acht drukken. Enz.. Lowrider PC 8 = Voorwielen [pijltje omhoog] 2 = Achterwielen [pijltje omlaag] 4 = Zijwielen Links [pijltje links] 6 = Zijwielen Rechts [pijltje rechts] 8 & 4 = Voorwiel Links [pijltje schuin links omhoog] 8 & 6 = Voorwiel Rechts [pijltje schuin rechts omhoog] 4 & 2 = Achterwiel Links [ pijltje schuin links omlaag] 6 & 2 = Achterwiel Rechts [pijltje schuin rechts omlaag] Reageren
ikt Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Er zijn ineens allemaal rellen opstraat en ik heb niks met cheats gedaan weten julli e hoe dat weg gaat ze racen over de straaten? Weer terug in LS? Dat hoort erbij. Finish End Of The Line en het is weg. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Ja als je terug komt in Los Santos. Dan zijn er rellen. Iedereen jat spullen. Gangsters schieten iedereen dood. Dat komt omdat je waarschijnlijk de missie Riothebt gehaald. Je moet nu allemaal gangs gebieden dat noemen we hoods veroveren. Tot dat je er een stuk als 20 hebt. Je verovert ze door in zo,n paars of geel stukje Ballas of Los Santos Vagos neer te knallen. Je schiet eerst in een gebied 3 Ballas of Los Santos Vagos neer. Daarna komen de waves dat zijn groepen gansters. Je moet ze allemaal doden. De eerste wave is makkelijk. De tweede wave is wat moeilijker. En de derde wave is moeilijk. Nou als je de drie waves hebt gehad is het gebied de hood dus van jou. En dat moet je 20 keer doen. Dan belt Sweet je op dat je de missie End of the Line kan doen dat is de laatste missie. En als je deze missie hebt gehaald zijn de rellen weg. Veel succes. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Er zijn ineens allemaal rellen opstraat en ik heb niks met cheats gedaan weten julli e hoe dat weg gaat ze racen over de straaten? Ook duidelijk zijn blijkt nogal moeilijk. Probeer iets duidelijker te zijn als je de volgende keer een vraag stelt. ALvast bedankt. Dat is omdat Tenpenny is vrijgesproken. Iedereen is heel erg boos en gaat rellen trappen in de 'gangsta hoods'. Dit is in 1992 ook echt gebeurt in Los Angeles, daar is dit op gebasseerd. Na de missie 'End of the Line' is dit weer over, omdat Tenpenny om komt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.