Nickonly Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Hallo, Ik heb een probleem met de cd-rom van SA, namelijk dat er een barst in m'n cd-rom zit vanuit het miden en hij loopt zo'n 2 cm door(!) Ik kan nog wel spelen, maar dat doe ik niet omdat ik niet wil dat die cd-rom uitelkaar spat in m'n computer. Wat moet ik hiermee? kan ik hem naar R* opsturen en een nieuwe vragen? Moet ik iets van't internet downloaden zodat ik geen cd-rom meer nodig heb? Alsjeblieft, help me, ik durf al 5 dagen geen SA meer te spelen omdat ik bang ben dat hij uitelkaar spat in m'n computer! Ik heb raad nodig! Ow, en als iemand een goede "speel-zonder-cd-rom-download" weet, kan diegene me die dan geven? Bewerkt: 19 maart 2006 door Nickonly Reageren
Talietje Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 ik denk niet dat er zo een download is. de kans is klein dat je op het spel nog zal kunnen spelen. hoe is dit gebeurd? heb je hem laten vallen? Reageren
Nickonly Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Nou ik heb hem zeker niet laten vallen. ik behandel eigenlijk al mijn cd-roms als heilig dus daar zal het niet aan liggen. Maar ik denk dat ik hem gewoon teveel keer heb gebruikt. En ik kan het nog wel spelen, maar dat doe ik niet, omdat ik niet wil dat m'n hele computer naar de filesteine gaat! Bewerkt: 19 maart 2006 door Nickonly Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Ik raad je aan om alvast een backup te maken. Kopieer alle bestanden naar een map op je hardeschijf en brand hem opnieuw. Dit is helemaal legaal! Omdat je het spel al eens gekocht hebt. Als je een no-cd patch nodig hebt dan zul je even moeten Googlen, dan moet je allemaal dingen proberen om toch een no-cd te vinden. Verder is er nog wel een downgrader truckje. Ik hoop dat hij werkt, hieronder vind je er informatie over. Ow, en als iemand een goede "speel-zonder-cd-rom-download" weet, kan diegene me die dan geven? Het is eigenlijk verboden om illegale dingen zoals cracks door te geven. Maar er is wel een legale (!) patch. Deze kun je hier downloaden, hij heet eigenlijk downgrader maar volgens mij kun je hem gewoon gebruiken. Ook al heb je V1, dan wordt jou exe omgezet naar een no-cd-exe. Je kunt deze patch >>hier<< vinden. Het spel ruilen heeft niet zoveel nut, het is eigenlijk wel een beetje je eigen schuld dat hij stuk is. Je zult de winkel niet wijs kunnen maken dat hij vanzelf is stuk gegaan ook al is het waar!! Anders kun je slapend rijk worden, als ze dat zouden geloven. Dat is eigenlijk best wel triest dat ze je niet geloven. Als je het spel toch opnieuw koopt, dan heb je geen problemen meer en kun je het weer onbeperkt spelen. Verder heb je dan wel V2 dus kun je niet meer MTA'en en modden. Bewerkt: 19 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Heeft je cdrom speler hem stuk gemaakt? Dat is wel erg Je zult een nieuwe cd van san andreas moeten kopen om hem weer te kunnen spelen. Reageren
Nickonly Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Heeft je cdrom speler hem stuk gemaakt? Dat is wel erg Kan best wel eens zijn maar denk't niet. maar van die Downgrader, wat is dat allemaal? V1? V2? 'k snap daar niks van!?! Reageren
ikt Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Er is een programma dat een virituele dvdromstation op je pc maakt. Deamontools ofzo. Dan brand je hem erin ofzo. Nu denkt dat je pc dat er een SA-CDrom in je PC zit. Je echte dvd-station kan je nog gebruiken. Alcohol 120% kan ook een virituele CD/DVDrom station maken. Maar ik weet niet hoe dat in elkaar zit Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 maar van die Downgrader, wat is dat allemaal? V1? V2? 'k snap daar niks van!?! V1) Dat is de eerste versie van San Andreas. De aller eerste versie die op de markt lach, hiermee kun je modden en MTA ect spelen. V2) Dit is de nieuwste versie van San Andreas die op de markt ligt. Deze hebben ze gebracht om modden te voorkomen, iemand (PatrickW) had de Hot Coffee mod gemaakt, dat je allemaal gekke standjes van sex kon zien. Deze hebben ze eruit gehaald, zodat ze niet weer negatief in het nieuws zouden komen. Reageren
Nickonly Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Ow, ok, dat verklaart ook waarom ik laatst een mod die ik downloade niet werkte. Ik heb namelijk V1, maar geüpdate naar V2. Maar als ik dat progammatje gewoon even laat lopen, dan zou hij 't dus moetten doen zonder cd-rom? Bewerkt: 19 maart 2006 door Nickonly Reageren
ikt Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Je moet er nog véél meer bji doen... Reageren
killerfist Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Er zijn bestanden om het spel zonder cd te spelen alleen weet ik niet of ik of ik dat mag vertellen waar je dat kan krijgen Reageren
Alexy Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Tjaaa, nou je het zegt, mijn CD is ook helemaal naar de klote, vanuit het midden lopen 2 barsten naar buiten, maar ze zitten nog net niet op het gedeelte van de CD waar zegmaasr het spel opstaat. Ik heb bij m'n ma al een crack , maar die werkt niet bij m'n pa . Reageren
Martinozzz Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Ik heb dit ook gehad, maar ik heb een nieuwe gekregen. Ik had het spel bij bol.com gekocht, ik belde hen op en ze zeiden dat ik gewoon garantie had, ik had het spel een half jaar. Ik had het idee dat de scheurtje vanuit het midden veroorzaakt werden door het speciale hoesje (een soort boekje met een naar mijn idee veel te brede cirkel waar de cd omheen zat waardoor er teveel kracht op de cd komt) van het spel. Ik heb m'n nieuwe exemplaar in een gewoon cd-hoesje gedaan, veel beter!! Reageren
Alexy Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Dat is goed nieuws! Ik heb m'n DVD'tje ook van bol.com . Toch maar terugsturen dan . Reageren
Blu3ice Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Ik heb precies hetzelfde met mijn cd-rom. Normaal vind ik het heiligschennis als de cd niet in het doosje zit dus... Gaat de barst echt dóór de cd-rom? Er bestaat overigens wel een NO DC-CRACK, maar wegens de geldende regels mag ik je de url niet geven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.