Alexy Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Ik gebruik ook een crack, maar het komt nog weleens voor dat ik het spel opnieuw moet installeren. Dus ik heb nu eem mailtje gestuurd naar bol.com . Reageren
Blu3ice Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ik denk ook dat dat het beste is wat je kunt doen Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Je kunt rockstar een meeltje sturen en dan sturen ze een kopie terug (meestal is dat maar jou cd moet naar hun toegestuurd worden) of bij iemand die ze kopieert (dus ook met beveiligde cd's) Reageren
Bling Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Ik denk ook dat dat het beste is wat je kunt doen Je bumpt een topic van een maand oud, wat denk ik niet nodig is. Zijn probleem is (denk ik) al opgelost, want hij post niks meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.