ruby789 Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 hey ik heb me computer bij hecosys gehaald in silvolde(gelderland) waar heb jij je computer gehaald? zeg de winkel+plaats en provincie Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Aldi in Doetinchem Gelderland Bewerkt: 19 maart 2006 door wizkid4590 Reageren
roeiertje Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 photohall-brugge greetz roeiertje Reageren
Argon Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Laten samenstellen door bedrijf dat de pc's van men vaders werk enz regelt. Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 mediamarkt, almere later ingezette onderdelen videokaart, dvdbrander, ram bij mycom, almere Reageren
Azer Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Verschillende winkels... Grootste gedeelte komt bij Salland vandaan (internetwinkel, gevestigd in Raalte). Overige spullen bij de Mycom & Pctop in Alkmaar. Reageren
Johan O. Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Paradigit, Leiden, Zuid-Holland en die op mijn kamer: gekregen via me pa, oude van me pa's werk, Koek en Reinders (schildert de palijzen van de koningin , en mij huis ) Reageren
Gunslinger Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Compupower hier in Kaatsheuvel, plaatselijke doe het zelf zaak voor al uw computeronderdelen. Is een fijne winkel, ik ben er min of meer vaste klant, en ik krijg er eerlijk advies. Ze hebben me bijvoorbeeld een keer een aankoop van driehonderd euro afgeraden, en een beter alternatief voor honderd euro aangeboden. Wat ook een voordeel is, is dat ze daar precies weten hoe mijn computer in elkaar zit. Zo hoef je bij een probleem niet merk, model, versienummer, registratiecode en dat soort zooi te melden, ze weten meteen wat er in mijn computer zit. Scheelt je ook weer die telefoongesprekken met uren wachttijd van 80 cent per minuut... Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 (bewerkt) P.C. Hooftstraat Amsterdam Bewerkt: 21 maart 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Yohan Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Me brakke PC, uit de Prijstopper (Amsterdam ZO)... En me nieuwe PC komt van Hardware Outlet (Almere) een leverancier van allerlei onderdelen voor Computers... Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Informatique > Bergschenhoek. Super zaak. Reageren
Ikkes Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 (bewerkt) IK heb mijn PC niet ergens echt gekocht. Het allereerste begin was dat ik delen van mijn vader kreeg en dat ik dat zelf nog een paar dingen erbij moest doen. Alles de eerste keer inelkaar zetten is gebeurd bij Micro-Speed. Alleen dit bedrijf is inmiddels failliet. Daarna heb ik steeds onderdelen vervangen. De onderdelen heb ik o.a gekocht bij: - Vobis. - ViComputer. - Eynstein(internet). - Salland Automatisering(internet). - Mijn eigen vader . Ikkes. Ps. Prachtig al die reclame . Bewerkt: 21 maart 2006 door Ikkes Reageren
gta3 Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Rotterdam Gekrijgen een familie lid gav het me hij kon het Gratis van zijn werk halen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.