Jump to content

waar heb je je computer gehaald

Recommended Posts

Geplaatst:

hey

ik heb me computer bij hecosys gehaald in silvolde(gelderland)

waar heb jij je computer gehaald?

zeg de winkel+plaats en provincie

Geplaatst:

Verschillende winkels...

Grootste gedeelte komt bij Salland vandaan (internetwinkel, gevestigd in Raalte). Overige spullen bij de Mycom & Pctop in Alkmaar.

Geplaatst:

Paradigit, Leiden, Zuid-Holland

en die op mijn kamer:

gekregen via me pa, oude van me pa's werk, Koek en Reinders (schildert de palijzen van de koningin :D, en mij huis :puh::engel: )

:cya::cya::cya:

Geplaatst:

Compupower hier in Kaatsheuvel, plaatselijke doe het zelf zaak voor al uw computeronderdelen. :D

Is een fijne winkel, ik ben er min of meer vaste klant, en ik krijg er eerlijk advies. Ze hebben me bijvoorbeeld een keer een aankoop van driehonderd euro afgeraden, en een beter alternatief voor honderd euro aangeboden.

Wat ook een voordeel is, is dat ze daar precies weten hoe mijn computer in elkaar zit. Zo hoef je bij een probleem niet merk, model, versienummer, registratiecode en dat soort zooi te melden, ze weten meteen wat er in mijn computer zit.

Scheelt je ook weer die telefoongesprekken met uren wachttijd van 80 cent per minuut... :)

Geplaatst:

Me brakke PC, uit de Prijstopper (Amsterdam ZO)...

En me nieuwe PC komt van Hardware Outlet (Almere) een leverancier van allerlei onderdelen voor Computers...

Geplaatst: (bewerkt)

IK heb mijn PC niet ergens echt gekocht. Het allereerste begin was dat ik delen van mijn vader kreeg en dat ik dat zelf nog een paar dingen erbij moest doen. Alles de eerste keer inelkaar zetten is gebeurd bij Micro-Speed. Alleen dit bedrijf is inmiddels failliet.

Daarna heb ik steeds onderdelen vervangen. De onderdelen heb ik o.a gekocht bij:

- Vobis.

- ViComputer.

- Eynstein(internet).

- Salland Automatisering(internet).

- Mijn eigen vader :engel: .

Ikkes.

Ps. Prachtig al die reclame :engel: .

Bewerkt: door Ikkes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...