VforV Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Vandaag net gekocht in de Carrefour in Sint-Baafs Vijve. Reageren
Goliat Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Laten bouwen bij Goris in Delft. Goris heeft volgens een onderzoek de op op één-na-beste computers van Nederland. Reageren
Godrax Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Ik heb hem ineen laten steken in een computerwinkel, maar als ik wil upgraden steek ik de onderdelen er zelf in. Reageren
X-TX Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Mijn computer is ca. 4 jaar geleden gebouwd door 2 mensen, waarvan 1 mijn oom. En de andere is zijn vriend. Onderdelen kwamen dus ook bij het bedrijf weg waar hun werken. Door de jaren heen heb ik zelf aan gewerkt en geüpgrade. Het enige wat nog hetzelfde is - is de behuizing. De rest o.a scherm is allemaal nieuw. Zelfs de behuizing wordt binnenkort vervangen. En dan is hij officieel door mij gebouwd. Reageren
Arjen Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Mijn computer bestaat oa. uit onderdelen van PC-Zaak, NoRRoD en Gistron. Allemaal losse onderdelen gekocht, ik begon met een computer van €250,- (alleen computer, geen monitor ed.). Als ik eerlijk moet zijn denk ik dat mijn computer nu rond de €1400,- waard is (alle nieuwe dingen en oude dingen bij elkaar.). Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Besteld bij Dell op internet. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Mijn computer komt uit de Mediamarkt in Alkmaar. Hij koste zo rond de 700 euro (zonder beeldscherm) en ik ben er nog steeds tevreden over (soms maakt hij wel irritant gekraak maar een keer slaan doet wonderen ) Reageren
Blu3ice Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Lebon IT Services, Roeselare, België Reageren
SummerBase Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Hoe: Zelf gebouwd Waar: Alternate, Salland, Azerty, Dynabite, Vobis. Lekker snel computer'je. Verder nog nooit een vastloper gehad. Reageren
-Roy- Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 (bewerkt) De Aldi. En schiet nu niet in de lach! Aldi computers zijn vaak heel snel en voor een zacht prijsje. Bewerkt: 3 april 2006 door royboyvdv Reageren
Flashgirl Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Mijn pc: Krefel in Wetteren Ouders: dat is al veel te lang geleden, zou het totaal niet meer weten Mijn volgende (over een paar maand) zal waarschijnlijk uit mediamarkt komen in Oostakker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.