Jump to content

Stowaway

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal. ik zit al heel lang vast bij stowaway, van toreno geloof ik (wet niet hoe je ht schrijft...)

Ik heb op Wikigta gekeken, helaas heb ik daar niet zoveel aan. Er staat alleen dat je heel vaak naar voren moet drukken, maar dat lukt niet... dan steef je stoten gas, en als je gas blijft gevn en met de andere gas snel tikt gaat hij ook niet liggen... kan iemand helpen?

Groetjes, Dutchy3010

Geplaatst: (bewerkt)

Ga rechtsom langs de FBI agenten en ga achter het vliegtuig aan, als als je dan vakbij het vliegtuig bent ga dan even wachten tot dat er een paar barrels uitvallen en ga het vliegtuig binnen, wat hierna komt is vrij makkelijk. En dat naar voren drukken is handig omdat je dan sneller gaat maar het is niet persé nodig om het vliegtuig te halen.

Succes.

Bewerkt: door Goliat

Een beetje aan de zijkant gaan rijden, zodat je niet over de vaten heen rijdt. Die stoten gas komt omdat je de controls niet op standaard hebt staan. Je moet het gas vasthouden, en dan snel op de toets voor naar voren leunen tikken. Als je vlak bij de laadklep bent, stuur je erop en gaat de missie verder. Succes!

Dit: Goliat was me net voor.

Bewerkt: door Flying Dutchman

Ik kan je misschien wel helpen. :)

Als je even je save game upload, en die in dit topic zet, zal ik wel een filmpje maken van hoe je met die motor moet rijden.

Weet je hoe je save games moet uploaden? :{

Groeten BaasBart :cya:

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

Je kunt sneller gaan om rechts van de auto's te gaan. Ga dan voorover leunen door pijtlje naar voren in te drukken. Dan leunt CJ over zijn stuur heen en ga je sneller. Als je dan naast het vliegtuig komt, wacht je totdat de laatste barrels/vaten naar buiten komen en rijd je snel naar binnen.

Nu kom je in de Aramonda en moet je wat mensen vermoorden. Als je dat gedaan hebt, moet je de parachute oppakken van het mannetje die de barrels laat gaan. Nu moet je de bom planten en het vliegtuig uitlopen. Dit is zorg voor later hè! :)

Ik kan je misschien wel helpen. :)

Als je even je save game upload, en die in dit topic zet, zal ik wel een filmpje maken van hoe je met die motor moet rijden.

Weet je hoe je save games moet uploaden? :{

Groeten BaasBart :cya:

Een filmpje maken is niet nodig :) .

Als je >>hier<< kijkt, dan zie je een filmpje hoe je het beste de missie Stowaway kunt halen.

Geplaatst:

Gewoon blijven proberen.

Dat dee ik ook.

Na 5 keer is het mij gewoon gelukt.

En als er mission failed staat je zit toch vlakbij.

Dus dan doe je hem gewoon opnieuw.

En je moet gewoon rechts rijden.

Wachten tot alle dozen er uit zijn.

Maar blijf gas geven en blijf snel op het bovenste pijltje klikken.

Als je het vliegtuig in bent ram dan iedereen dood.

Gebruik geen wapen.

Anders ontploft het vliegtuig met jou er bij.

Nou als iedereen dood is.

Pak je de parachute die je van een mannetje moets pakken.

En je plaats een bom.

En je springt het vliegtuig uit.

En je drukt de knop in dat het vliegtuig ontploft.

Mission passed. ;)

Geplaatst:

het is gelukt! heel erg bedankt allemaal... door een tip van iemand hierboven, weet niet meer wie, heb ik zeg maar weer de oorspronkelijke besturing gedaan, en toen bleek dus dat pijltje omhoog dat staan was, en bij mij is pijltje omhoog rijden, toen was het vrij eenvoudig en moest ik uitkijken dat ik er niet voorbij reed :D dus erg bedankt allemaal! :D

Geplaatst:
het is gelukt! heel erg bedankt allemaal... door een tip van iemand hierboven, weet niet meer wie, heb ik zeg maar weer de oorspronkelijke besturing gedaan, en toen bleek dus dat pijltje omhoog dat staan was, en bij mij is pijltje omhoog rijden, toen was het vrij eenvoudig en moest ik uitkijken dat ik er niet voorbij reed :D dus erg bedankt allemaal! :D

Goed man. :Y

• 3 maanden later...
Geplaatst:
maar ik ga altijd langs rechts, maar ik ben altijd te laat... ik ga gewoon niet snelgenoeg! :?

ga dan eens langs links het lukt bij mij gewoon niet langs rechts maar wel langs links.

greetz :cya:

Ze zei hier al dat ze het had gehaalt

Dus dit is Bumpen

(Sorry als ik weer mod-achtig overkom)

(en trouwens links? De motor staat rechts dus dit is om :puh: )

Bewerkt: door ASPHALT
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Goed man. :Y

het is een meisje

Geplaatst:

dankje voor het filmpje ! nu kan ik hem ook halen als ik er ben

maar waarom ontploft het vliegtuig als je schiet..

is in het echt ook niet dat hij dan ontploft. dat heb ik gezien bij mythbusters

Als je goed kijkt naar de lading van het vliegtuig, zie je dat er veel gevaarlijk spul in zit. ;) Natuurlijk als je begint te schieten, dan zal het vliegtuig ontploffen. :)

Bewerkt: door Svenie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...