Donwell Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Klopt, explosieven om precies te zijn. Gebruik dus geen wapens, dan explodeerd het vliegtuig. gebruik dus je mes of vuist. Reageren
Cabron Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Als je goed kijkt naar de lading van het vliegtuig, zie je dat er veel gevaarlijk spul in zit. Natuurlijk als je begint te schieten, dan zal het vliegtuig ontploffen. ik ben nog niet bij die missie maar toch bedankt Reageren
McWacko Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Depressed Ik snap het echt niet, hoe hard ik ook rijdt, dat vliegtuig blijft tientallen meters voor mij. Ik druk al van als het filmke nog bezig op accelerate en vooruit en draai zo weinig mogelijk, da marcheert echt niet :'(:'( ben zelfs nog nooit in de buurt geraakt, zelfs niet als ik voorover leun zo da kunnen dat er iets mis is met de PC-versie ?? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 DepressedIk snap het echt niet, hoe hard ik ook rijdt, dat vliegtuig blijft tientallen meters voor mij. Ik druk al van als het filmke nog bezig op accelerate en vooruit en draai zo weinig mogelijk, da marcheert echt niet :'(:'( ben zelfs nog nooit in de buurt geraakt, zelfs niet als ik voorover leun zo da kunnen dat er iets mis is met de PC-versie ?? Aan je screens is duidelijk te zien wat je precies fout doet: Je moet echt voorover leunen, en niet gaan staan op je motor. Druk het pijltje vooruit meerdere keren achter elkaar in, niet constant inhouden...dan komt het volgens mij wel goed. Veel succes! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 (bewerkt) DepressedIk snap het echt niet, hoe hard ik ook rijdt, dat vliegtuig blijft tientallen meters voor mij. Ik druk al van als het filmke nog bezig op accelerate en vooruit en draai zo weinig mogelijk, da marcheert echt niet :'(:'( ben zelfs nog nooit in de buurt geraakt, zelfs niet als ik voorover leun zo da kunnen dat er iets mis is met de PC-versie ?? Welkom Mcwacko , Over de PC verisie heb ik niet veel verstand maar uit je plaatjes is op te maken dat je niet voorover leunt (De Aerodynamiche Houding) maar probeerd je motor op een wiel te laten rijden. Het is de bedoeling dat je (als ik me niet vergis) gas geven en dan op de Toets voorover leunen klikken. Niet in houden maar snel achter elkaar in drukken. De toetsen weet ik zo niet , maar dat weet je misschien zelf wel . Edit: Telaat . NandroDavids was me voor . Bewerkt: 12 september 2006 door ASPHALT Reageren
gangsterboyyasin11 Geplaatst: 21 februari 2011 Rapport Geplaatst: 21 februari 2011 ik kan de missie stoway niet halen ik druk steeds op up maar hei bleift nog steeds voor meen hij leunt niet naar voren Reageren
520860 Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 kheb ook moeite gehad met deze missie. Ik denk dat je zo snel mogelijk die houding (pijlte naar boven) moet aannemen en zo dicht mogelijk naast de tonnen moet gaan rijden. Als je dichtbij het vliegtuig bent moet je op het moment dat er geen tonnen naar buiten rollen naar binnen rijden. En denk eraan: oefening baart kunst! Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.