Hisse Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Hoi Ik ben hier nieuw en ik wou graag een auto veranderen met car editor die ik hier heb gedownlaod. Maar ik kan de auto's niet vinden ! Kan iemand me helpen ?.(Voor GTA3) Hisse Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) HoiIk ben hier nieuw en ik wou graag een auto veranderen met car editor die ik hier heb gedownlaod. Maar ik kan de auto's niet vinden ! Kan iemand me helpen ?.(Voor GTA3) Hisse Er zijn genoeg sites, war je auto's kan downloaden. Ik heb even gezocht: Klik! www.gtagaming.com --- Klik! www.thegtaplace.com --- Bewerkt: 19 maart 2006 door -Matthijs- Reageren
Hisse Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Vet badankt man! >>> Door Mark B: één smiley is genoeg hoor <<< Reageren
Hisse Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 En nu Ik heb het daar gedownload maar dan staat in het Leesmij file dat ik IMGtool moet instaleren en het daarmee moet openen. Maar daarmee kan ik alleen DVD's openen. Hoe moet dit???? Hisse Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 En nuIk heb het daar gedownload maar dan staat in het Leesmij file dat ik IMGtool moet instaleren en het daarmee moet openen. Maar daarmee kan ik alleen DVD's openen. Hoe moet dit???? Hisse Je moet de IMGtool downloaden, die kun je hier downloaden. Kijk daarna hier even, om erachter te komen hoe je je auto's instaleert! Succes! Reageren
Hisse Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Hoi (IK Weer ) IK heb nu gedaan wat jij hebt gezegt maar toen deed me gta het niet meer. Nu wel weer want ik heb hem opnieuw geïnstalleerd. Heb je nog tips? Hisse Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Je kunt nu het beste gta opnieuw installeren. Dan werkt hij weer. Om de auto's te installeren, kun je het beste gta mod installer downloaden, ik denk dat dit programmaatje ook op gtagames.nl staat. Met dit programmaatje kun je heel makkelijk en zonder problemen auto's voor gta Vice City en gta III installeren. Er zit een duidelijk readme bij, dus dat zal geen problemen opleveren. Veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.