Timb0 Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Is er een Hoofd Admin Groep die op elke server kan kicken etc.? Want iemand was in mijn server en die zij dat... Alvast heel erg bedankt want ik stel dit niet op prijs... (niet dat het iets met jullie te maken heeft hoor ) Alvast bedankt! Reageren
Joriz Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Alleen de admins zelf van de server kunnen mensen kicken. Verder niemand anders. Vroeger was er met MTA:MA wel een blacklist van mensen die over het algemeen nergens welkom waren. Maar zoiets stelt de admin van de server dus ook zelf in (kon je aan of uit zetten). Reageren
Timb0 Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Bedankt voor dit opluchtende antwoord Reageren
Jarno Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Ik ben wel voor een soort van Steam achtig idee. Een blacklist voor op elke server. Zo krijg je zowiezo minder cheaters. Reageren
Azer Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Ik ben wel voor een soort van Steam achtig idee. Een blacklist voor op elke server. Zo krijg je zowiezo minder cheaters.Tsja, grote kans dat er dan ook veel onschuldigen gebanned zullen worden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.