Froodooo Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Hmm, ik vind dit niet echt mooi, deze stijl. Dat is een eerste punt, en ten tweede lijkt het net of het met paint is gemaakt (of het is natuurlijk echt zo, maar dan pas ik mijn cijfers aan!). Opzich vind ik de achtergrond wel een beetje mooi, maar nou niet dat ik helemaal uit mijn dak ga. De kleuren van alles past wel goed bij elkaar, dus daar is niets mis mee. De kwaliteit van de render vind ik, mwah, niet goed en niet slecht, laat ik het zo zeggen, maar er zijn betere renders... De tekst is gewoon normaal, en bij deze Sig hoort dat ook zo. Over het algemeen vind ik deze helaas niet echt geslaagd. ___________________________________________________________ Cijfers Achtergrond: 7 Kleuren: 7.5 Render: 5.5 Effecten: 6.5 Tekst: 7 Algehele indruk: 6 En er komt hier in ieder geval wel een voldoende uitrollen, namelijk een 6.6. Maar Achille, jij kan toch veel beter... Reageren
Grove St. Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Niet mooi, dat kan ik je vertellen. De achtergrond lijkt niet op vuur. De render is pixel achtig, en het font past niet bij de sign. ( ik pik even Froodooo's lijstje ) Achtergrond: 4 Kleuren: 7 Render: 4 Effecten: 6 Tekst: 5 Algehele indruk: Krappe 5,5 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Deze vind ik niet echt heel mooi. Lettertype: 7 Render: 7 Border: 6,5 Kleuren: 7 Achtergrond: 7 Overig dingen: 6,75 Totaal: 6,875 Bewerkt: 19 maart 2006 door flitskikker Reageren
Synchro Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Heel mooi gedaan ! Van deze signature zijn er weinig ( Sprite's signs ). 9 / 10 ! Vind hem mooi voor een sprite sig Reageren
Achille Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Ke Thnx man Maar was wel moeilijk. Heb er lang aan gewerkt (dit is me eerste Sprite sig) Hier akn je die pokemon renders vinden : http://www.gsarchives.net/gameboyadvance/p...s/non-animated/ Reageren
Big-Bear Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Ik vind hem zeer mooi, de render past goed bij het effect, het effect is zeer mooi, vooral omdat het door elkaar heen gaat, dus niet in dezelfde richting, en ik hou er wel van als hij een beetje pixelachtig is, dat is bij deze render juist heel mooi. 8.5/10 Reageren
Rick.H Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Ik vind het er zo leeg uit zien, maar daar moet je van houden ik zou die render wat grooter hebben gemaakt of allen een stuk er van hebben laten zien. Ik geef je een: 6,5/10 Bewerkt: 19 maart 2006 door congo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.