Holland_nr_1 Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 netjuhs alleen ik vind de render er niet helemaal bijpassen Maar voor derest vind ik hem mooi Tekst: 7,6 Bg: 8,4 render:6,8 Reageren
Achille Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Heel mooi , alleen ik snap niet waar het over gaat maar het is erg mooi! Waar staat New effect on BG dan voor? Maargoed een 8.5 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Heel mooi , alleen ik snap niet waar het over gaat maar het is erg mooi!Waar staat New effect on BG dan voor? Maargoed een 8.5 Bg = Background Nieuw Effect op Achtergrond (ik dacht ik vertaal het maar eventjes ) Reageren
Mpp Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Hij is heel netjes. Mischien kan je er een tut van maken. Ik zie geen fouten maar hij oogt een beetje raar. Tekst is ook goed. Render ook. En over de achtergrond : Die is gwn een VETTE 10 WAARD Maar omdat hij raar oogt haal ik er een 0.5 vanaf. 9.5 KUTGW Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.