S.W.A.T. Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Ik heb net een site gemaakt hij is nog niet helemaal af maar nu heb ik een vraag waar en hoe kan ik het best mijn site promoten? Reageren
ViceAgent Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Hey GTA-Liefhebber, Er zijn talloze manieren om je site te promoten, sommige zijn gratis maar je hebt ook betaalde alternatieven. Betaalde Promoot-Services zijn vaak beter, maar met gratis services kom je vaak ook al een heel eind. Als eerste zou ik proberen contact op te nemen met sites die hetzelfde onderwerp hebben als jouw site, en vragen of ze een link naar je website op hun site willen plaatsen en andersom. Dit wordt vaak ook wel 'Link Exchange' genoemd. Er is ook nog een stap die niet vergeten mag worden: Je site opgeven bij zoekmachines. Er is op deze website een handig overzichtje van zoekmachines (Klik bij 'URL Submit'). Dan zal je site snel bereikbaar zijn voor mensen die zoeken. Je hebt natuurlijk ook nog de Mond-Op-Mond reclame, vertel je vrienden over je site en zeg erbij dat ze het ook aan hun vrienden vertellen, dan heb je op den duur ook meer gasten natuurlijk. En dan nog: Zorg dat je site gebruikersvriendelijk is, dan zullen er vanzelf wel mensen blijven plakken. Succes met je site! Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Hey GTA-Liefhebber,Er zijn talloze manieren om je site te promoten, sommige zijn gratis maar je hebt ook betaalde alternatieven. Betaalde Promoot-Services zijn vaak beter, maar met gratis services kom je vaak ook al een heel eind. Als eerste zou ik proberen contact op te nemen met sites die hetzelfde onderwerp hebben als jouw site, en vragen of ze een link naar je website op hun site willen plaatsen en andersom. Dit wordt vaak ook wel 'Link Exchange' genoemd. Er is ook nog een stap die niet vergeten mag worden: Je site opgeven bij zoekmachines. Er is op deze website een handig overzichtje van zoekmachines (Klik bij 'URL Submit'). Dan zal je site snel bereikbaar zijn voor mensen die zoeken. Je hebt natuurlijk ook nog de Mond-Op-Mond reclame, vertel je vrienden over je site en zeg erbij dat ze het ook aan hun vrienden vertellen, dan heb je op den duur ook meer gasten natuurlijk. En dan nog: Zorg dat je site gebruikersvriendelijk is, dan zullen er vanzelf wel mensen blijven plakken. Succes met je site! klein vraagje waar kan je je opgeven bij google alvast bedankt en ook al bedankt voor al deze informatie. Reageren
Argon Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 http://www.google.be/addurl/?hl=nl&continue=/addurl Zoek wat op hun site he ... Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 http://www.siteboost.nl/ Dan heb je ads by SiteBoost. Kost alleen niks, en via een profiel kun je de statistieken bekijken. Reageren
X-TX Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 http://www.siteboost.nl/Dan heb je ads by SiteBoost. Kost alleen niks, en via een profiel kun je de statistieken bekijken. MededelingWegens omstandigheden zijn wij genoodzaakt geweest om het SiteBoost advertentieprogramma te beëndigen. Voor evt. vragen kunt u een e-mail sturen naar: ******@****.** Zeg ik even, voor het geval dat. Reageren
Joriz Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Dit soort dingen zoals Siteboost.nl zijn inderdaad niet toegestaan. Op deze manier krijg je jouw site op een oneerlijke manier hoger in de zoekmachines. Eerlijke methodes zijn gewoon aanmelden startpagina's, aanmelden zoekmachines en adverteren waar het kan (al dan niet betaald). Ook een goede uitstraling helpt. Een .nl domein zonder irritante reclame staat namelijk veel beter dan een .tk domeintje. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ik heb net ook iets heel leuks gevonden om jouw website te prometen, namelijk deze link: http://www.linkpiramide.nl/?21377. Je klikt op die sites die daar staan, dan krijg je een code en die voer je in in die vakjes. Als je alle codes hebt dan voeg je jouw site toe door het formuliertje daaronder in te vullen en dan sta jij ook in die lijst. Geef dan wel de goede link door aan iedereen en als velen hetzelfde doen dan krijg je behoorlijk veel bezoekers . Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Bedankt ik ben nu bezig een e107 site te maken maar ik ga hem gebruiken bedankt. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Een lid van GTAForum heeft een tijdje terug een tutorial geschreven over promoten. Je kunt de tutorial hier vinden. Ik weet niet of je er wat aan hebt, want ik heb zelf nog geen tijd gehad om hem rustig door te lezen. Reageren
Wesley Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Die tut heb ik gemaakt. Die tut kan vrij handig zijn! Er is ook een andere tut , die gaat ook over promoten. Kijk anders in de Master tut list! Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 bij www.dutchleader.com haal je soms wel 100 views per dag! Reageren
Argon Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Zoals ik ooit al gezegd heb hier is dutchleader goed om pageviews te halen maar niet om (goede)bezoekers te halen. Er is namelijk een verschil tussen beide. Een bezoeker is iemand die geïntreseerd is in het onderwerp en de mensen van dutchleader die meestal op je site komen zijn admins van andere site's die credits willen hebben en zo kom je in een visieuze circel en lijkt het alsof je meer bezoekers hebt maar het zijn alleen maar admins van andere sites die je site direkt wegklikken. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 gebruik google sitemaps, werkt echt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.