Jump to content

Tip

Recommended Posts

Geplaatst:

Zoals een tijd in mijn sig heeft gestaan ben ik overnieuw begonnen met GTA: SA.

Nu ben ik dus uitgekomen bij de Driving School in San Fierro, en nou heb ik iets heel handigs ontdekt.

(Ik heb de zoekfunctie hiervoor gebruikt ---> geen resultaat, dus ik denk dat het nog niet bekend is.)

Bij de Driving School, heb je twee oefeningen die met de politiewagen (Police) gebeuren, namelijk 'Pop and Control' en 'P.I.T. Maneuver'.

Zoals jullie wel weten krijg je een Shotgun als je in een politiewagen (Police) stapt, met een set van 5 kogels (dacht ik). Nu kun je dus bij de Driving School die twee missies doen met een politiewagen, en nu heb ik ontdekt dat je elke keer als je die oefeningen overnieuw doet, CJ dan in principe steeds overnieuw in een politiewagen stapt, en zo elke keer 5 kogels extra krijgt voor de Shotgun, (Als je nog geen shotgun hebt krijg je die dan automatisch) helemaal gratis! Elke keer een set van 5 kogels erbij als je die oefening doet, dan kun je elke keer die oefening annuleren en weer overnieuw doen etc. etc., elke keer komen er nieuwe kogels bij voor de Shotgun! Makkelijker kogels krijgen daarvoor is er volgens mij niet! :D

Hopelijk hebben jullie er wat aan! ;)

Geplaatst:

Bedankt pietje dit zijn pas goeien tips.

Ik had net een ander topic gezien met slechte tips die iedereen al weet.

Maar hier heb je wel veel aan.

Altijd handig extra kogels. :klap:;):cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...