Gunit_gangster Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Save game 100% wil ik toevoege omdat ik hem al een x uit heb gespeelt weetje dus ik wil hem weer ff uit hebben snel Wie kan me helpen om dat toe te kunnen voegen Thnx Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Ik upload wel 1 voor je momentje! In de bijlage vind je een 100% savegame. Je moet de savegame plaatsen in de map San Andreas User Files. Deze map vind je in Mijn Documenten. Bewerkt: 19 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Goliat Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Ok je plaats je savegame in mijn documenten/san andreas user files Als je nieuwe 100% save game de naam heeft: GTASAsf1.b moet je de naam wel even wijzigen en de 1 veranderen in een ander getal als je eerste savegame ook die naam heeft Succes. Reageren
Gunit_gangster Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Ik snap niet mijn documenten staat geen san andreas waar moet ik nou kijke YES DANKJULLIE MENSEN GEVONDEN Reageren
X-TX Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Ik snap niet mijn documenten staat geen san andreas waar moet ik nou kijke In Mijn Documenten moet wel een staan. Het heet; 'GTA San Andreas User Files' Druk op Windows toets(Een toets tussen CTRL en ALT)+E en ga naar jou Documenten. Dus niet die van je vader, of van iemand anders. Reageren
Kraay Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Mijn documenten-->GTA San Andreas User Files Editos: Paar mensen zijn me voor Bewerkt: 19 maart 2006 door Kraay Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Je opent de map "Mijn Documenten". Deze kun je berijken door op Start te klikken en dan rechtsboven in dat menu te kijken. Als je daar op klikt staat er de map "San Andreas User Files". Je kunt deze map ook berijjken via het bureaublad. Je opend daar ook de map "San Andreas User Files". Als het nog neit lukt, meld het anders maar even. Er zijn nog meer wegen naar de map "Mijn Documenten" @Kraay: Mij ook Bewerkt: 19 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.