Flying Dutchman Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Misschien dat sommige mensen hier de game 'Train Simulator' kennen. Het is een spel waarbij je treinen moet besturen, gemaakt door Microsoft. Ik heb de versie uit 2001, al wel wat verouderd dus. Weet iemand of er daarna nog een nieuwere versie uitgekomen is, en zo ja, is deze nog te koop? Bvb, FD Reageren
Cool Hand Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Hey, Ik ben zelf ook helemaal 'inter trein' maar Kuju en EA games zijn bezig met een nieuwe versie, die waarschijnlijk dit jaar nog uit komt, het word dus niet meer door Microsoft gemaakt, maar het ziet er heel mooi uit nu al. Wil je naar hun site? Klik hier Koos. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 (bewerkt) Bedankt! De screenshots zien er al mooi uit. Dat belooft wat. Btw: Wat doe je allemaal met treinen? Heb je ook modeltreinen en ga je welleens treinspotten? (oke, beetje offtopic ) Bewerkt: 20 maart 2006 door Flying Dutchman Reageren
killerfist Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Er in een spel op de markt dat heet trainz railroad simulator 2006 dit is hetzelfde als trainsimulator maar dan veel mooier, een free look door de cabine bv. trainz website Reageren
Wesley Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Ik vindt Train Sim toch leuker hoor. Ik ga ook direct de nieuwe Train Sim kopen! Reageren
glen dc Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Is 'Train Simulator' een aan te raden spel om het te kopen? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Dat ligt eraan. Als je Microsoft Train Simulator bedoeld, zal ik het niet kopen. Maar er zijn tegenwoordig meer veschillende Train Simulators. Misschien kun je je beter eerst wat oriënteren, wat er allemaal te koop is. En dan kijk je welke je het leukst lijkt. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) Ik heb zelf ook het train simulator, de normale versie! Maar het is echt een fantastisch spel, houdt je teminste van treinen? Je kan zelfs allemaal nederlandse routes in het spel zetten. Je kan mensen op het perron zien staan! en nog veel meer! Ik vindt dit gewoon een fantastische versie, nou goed hij is natuutuurlijk wat verouderd maar daarom vindt ik het nog een pracht van een mooie train simulatie game! Ik zou het dus niet zonder vinden om dze game te kopen, hij is echt de moeite waard Maar dan moet je natuurlijk wel treinen of dergelijke leuk vinden! Bewerkt: 25 mei 2006 door searagent Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.