Jump to content

Unique Jumps

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet in die zwarte straat rijden die je op foto 1 ziet. Kijk goed op de radar van die foto. Rijd halverwege deze straat en neem een goedde aanloop. Probeer dan goed en recht op die trap te komen dan maar jumpen.

Deze foto:

Uniquejump_003a.JPG

Nog een paar screens hoe je je het beste kunt doen:

Jump3b.jpg

Jump3m.jpg

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Neem inplaats van links vanaf de rechterkant net langs de muur die er voor staat de ramp, zo zou het wel moeten lukken.

En me zin loopt niet helemaal maar volgens mij is het wel duidelijk. :bier:

Geplaatst:

Ja, dat is inderdaad een lastig sprong, die heb ik wel 12 keer moeten overdoen voor de foto :D. Neem echt een zo lang mogelijk aanloop en ga laag zitten met de motor (op de PC: pijltje naar voren tikken). Na de afsprong proberen met pijltjes te spelen om de motor een zo ver mogelijke boog te laten maken. Onderweg niets raken en landen op het meest verre dak.....succes :puh:

Geplaatst:
je hebt unique jumps toch niet nodig voor 100%?
In Vice City en GTA III tellen de Unique Stunts wèl mee voor de 100 %, dus het lijkt me logisch dat dit in San Andreas ook het geval is. Ik heb even voor je gekeken in de 100 % - checklist op WikiGTA (*KLIK*). Ik heb de Unique Stunts er niet tussen zien staan, dus dat zou dan betekenen dat je ze inderdaad niet nodig hebt om het spel 100 % uit te spelen. ;)
Geplaatst:

Dat klopt NandroDavids: je hebt voor SA de Unique Stunts niet nodig voor de 100%. Dus eigenlijk hoef je ze helemaal niet te doen. Maar het is wel grappig om ze allemaal tot een goed einde te brengen en het levert ook best leuk geld op.

Geplaatst:
Neem inplaats van links vanaf de rechterkant net langs de muur die er voor staat de ramp, zo zou het wel moeten lukken.

En me zin loopt niet helemaal maar volgens mij is het wel duidelijk. :bier:

Kun je iets duidelijker zijn, welke locatie bedoel je? Het is me nog niet gelukt, ook Bike Skill zit helemaal vol. Misschien andere motor proberen? In die bocht naar de Jump toe verlies ik wel veel vaart, omdat je anders de bocht niet haalt. Ik kom vaak over dat opstakel heen tijdens de jump, waar landt dan tegen de muur.

Geplaatst:

Bocht? Welke bocht? De jump ligt precies evenwijdig aan de weg die onder het kantoorgebouw doorloopt. Als je met je motor zo ver mogelijk gaat staan om de aanloop te nemen is er 1 rechte lijn te volgen.....

Edit: Als je met je voorwiel op de trap gaat staan en naar achteren blijft rijden kom je op gegeven moment met je achterkant tegen de muur te staan. Vanaf daar heb je een rechte weg naar de trap. Geloof me, dan heb je echt voldoende aanloop om de sprong te halen hoor....dus daar zit echt geen bocht in.

Geplaatst:
Bocht? Welke bocht? De jump ligt precies evenwijdig aan de weg die onder het kantoorgebouw doorloopt. Als je met je motor zo ver mogelijk gaat staan om de aanloop te nemen is er 1 rechte lijn te volgen.....

De snelweg die daar in de buurt ligt, dus je maakt een bocht naar links en dan er op af rijden.

Geplaatst:

gewoon veel oefenen Je kan ook de Alle Autos ontploffen codes doen zodat ej geen last heb vabn de autos

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...