Gunit_gangster Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Heey mensen Ik wil en nieuwe skin in me spel brengen 50cent of nieuwe t-shirts Hoe doe ik dat Willen jullie me helpen?? Reageren
.Levi. Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Moved to Textures & Modelling Help. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Hoi Als je misschien goed rond had gekeken had je gezien dat wij een Master Tutorial List hebben, hier staan diverse Tutorials in, die door leden van het forum gepost zijn, hier bij staan ook verschillende Tutorials bij over Texturen, het zijn er 3, lees ze ale 3 even door, en je zult er meer over te weten komen. Btw moet je voor Kleding en Skins, in de Player.IMG zijn, die in je Data>Models>Player.IMG staat Reageren
Wazuup Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Hij had na twee uur alweer een nieuw topic aangemaakt met dezelfde vraag Maar in ieder geval heb ik zijn vraag daar beantwoord: Klik Greetz Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.