Jump to content

Skin in welke map

Recommended Posts

Geplaatst:

heey all

ik heb net een 50cent skin alleen ik snap de uitleg niet in welke map

ik zie nergens skins staan

wilt iemand de hele ling ff geve van C progam files rockstar games en zo door??

waar skins staan

Bedankt :cya::cya::cya:

Geplaatst:

Voor zover ik weer is er geen skins map. Ik denk dat je het dan moet vervangen met IMG Tool. Welke bestanden heb je dan met die mod gekregen? Zoiets met torso.txd ofzo, of face.txd. Dat face weet ik niet precies hoe die heet, maar als je zoiets hebt denk ik dat je het moet vervangen daarmee. Anders zou ik het niet weten. Omdat je ook als je in het spel niet van skins kan verwisselen zoals bij Vice City en GTA 3.

Geplaatst: (bewerkt)

Ten eerste wil ik je vragen om wat meer geduld, je vraag wordt heus wel beantwoord, hiervoor hoef je geen 2e topic open te maken toch?

Oke ter zaken:

- In je gedownloade .zip file zitten wat .txd bestandjes. Die hebben de naam van een al bestaande txd in de player.img.

- Zet bij je San Andreas map alleen lezen uit via rechtermuisknop, eigenschappen, alleen lezen wegvinken, toepassen, ok.

- Open de player.img (C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models\player.img) met de IMG-tool 2.0 (als je die niet hebt moet je even googlen.)

- Ga naar edit, find en typ de naam van een txd uit je gedownloade .zip file.

- Klik deze aan en ga naar commands, delete. Doe dit bij alle txd files met dezelfde naam als die uit jouw gedownloade .zip file.

- Voeg nu al je txd uit je gedownloade .zip files toe via commands, add.

- Als laatste kies je commands, Rebuild archive. Dit duurt even.

Nu zit de skin in het spel. Je moet waarschijnlijk nog wel de kleren gaan kopen.

Je mag me altijd vragen stellen.

Greetz Wazuup ;)

Bewerkt: door Wazuup

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...