qbdown Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 (bewerkt) Hey allemaal, (Sorry als hier al een topic over was!!) Kan je ook in een RC vechile stappen ??? Of een rc baron ?? @EDIT Of is hier misschien iets voor gemaakt een mod of cheat ofzo ? Alvast bedankt, Robbin237 Bewerkt: 20 maart 2006 door Robbin237 Reageren
SilverDust Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Je kan zover ik weet niet in RC voertuigen alleen in New Model Army (RC goblin) en In Zero's shop kun je met de RC baron busjes schieten verder niet....... SilverDust Reageren
qbdown Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Huh wat bedoel je ??? Reageren
SilverDust Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Als je zin hebt om in een RC te racen kan je niet zomaar in en RC stappen. Alleen als je de missie New Model Army doet kan je in een RC. Als je uitgespeeld hebt kan je alleen nog maar in een RC baron busjes schieten met een tijdlimiet. Dus je kan eigenlijk niet zomaar in een RC stappen... SilverDust Reageren
qbdown Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Maar wat bedoel je met busjes en waar kan je die vinden ?? Kan je ff kaartje uploaden met een saved game ?? Alvast bedankt, Robbin237 Reageren
SilverDust Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Je weet denk ik wel waar Zero's RC shop zit, ga naar binnen en loop naar het magazijn en ga in de rode marker staan daarna kan je volgens mij met een RC voertuig busjes kapot schieten. Maar alleen als je in de winkel bent en in de rode marker staat. Er staan in SA voor zover ik weet nergens RC voertuigen... SilverDust Misschien kan iemand anders kaartje posten ik moet naar school. Reageren
qbdown Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 (bewerkt) Ok ja want ik weet niet meer waar de Zero Shop ligt Bewerkt: 20 maart 2006 door Robbin237 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 (bewerkt) Ik weet niet meer waar de Zero Shop ligt Ik maak wel even een kaartje voor je. Ik edit mijn bericht zodra die af is... Edit: Hier is je kaartje. Veel plezier ermee! Bewerkt: 20 maart 2006 door NandroDavids Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.