Gunit-Soldier Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 ik had het zo gedownlaod had alles uitgepakt dus hij gaat volgens mij weer installleren ik weet niet precies en dan staat er dat ik niet verder kan gaan ik drukte hele tijd op negeren in plaats van opnieuw en nog iets en toen ging die verder met downloaden toen was hij bij finish. dus ik wil 2 dingen vragen hoe komt het dat er staat dat het niety lukt en wat mmoet ik verder doen want hij is tog gefinishd miss doet hij het wel alvast bedankt later he Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Je probleem is me nog niet geheel duidelijk geworden. Je hebt dus MTA gedownload en geinstalleerd? Zowiezo moet je natuurlijk ook GTA SA op de PC hebben, anders lukt het direct al niet. Bij het installeren krijg je op gegeven moment een foutmelding. Probeer even een screenshot te maken van deze foutmelding, dat maakt het voor de experts hier iets makkelijker je te helpen. Op negeren drukken bij foutmeldingen is niet raadzaam in ieder geval: delen van het programma worden dan niet geinstalleerd, waardoor een werkend programma waarschijnlijk niet zal lukken. En of hij het wel of niet doet.....dat moet je natuurlijk niet aan ons vragen: probeer het eens zou ik zeggen Reageren
Ewoud Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Heb je nu MTA Race of MTA Server geinstaleerd? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.