qbdown Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Lees ff de onderwerp title.. Kan iemand die ff uploaden naar rapid share ?? Want GTAGames.nl laadt bij mij niet. Alvast bedankt, Robbin237
Ruurd31 Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 (bewerkt) Doe ik voor je.. Momentje ------ Je kunt hem hier downloaden: http://rapidshare.de/files/15974350/main.zip.html Het is voor de V1 versie, als je V2 wilt, zeg je het maar Bewerkt: 20 maart 2006 door Ruurd31
qbdown Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Je moet alles tegelijk doen (Sorry) Ruurd mag ik ff wat vragen ??? Hoe komt het dat GTAGames.nl niet meer bij mij laadt ?
Ruurd31 Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 (bewerkt) Ruurd mag ik ff wat vragen ??? Hoe komt het dat GTAGames.nl niet meer bij mij laadt ? Daarvoor verwijs ik je graag naar >>dit<< topic . Daar kun je alles vragen, misschien staat er al een antwoord tussen . Maar over je vraag. Dit ziet er inderdaad niet best uit. Ik denk dat je computer even haakte en jij toch doorscrolde. Nu heb je staat het even vast en daardoor zie je alles niet zo goed. Als ik heb het goed zie heb je Windows 98/2000 (?), deze heb ik zelf ook en krijg dat probleem ook wel eens bij sites. Je moet dan geduld hebben met het openen van een site. Doet hij het nu wel weer goed? Want dan had je met het te-snel-openen probleem te maken. Je moet gewoon een beetje tijd nemen voor GTAGames.nl wacht anders gewoon even. Als het scherm dan wel goed laad, doe je alles te snel en kan de computer het niet bijbenen! Bewerkt: 20 maart 2006 door Ruurd31
qbdown Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 lol dat was mijn TOPIC maar daar staat geen antwoord tussen .. Ik heb windows 2000. Maar ookal wacht ik wel 2 uur en 45 minuten (Al een keer gedaan !) dan komt er nog niks ??? :S
Ruurd31 Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Ik denk dat we nu wel érg offtopic gaan. Ik denk dat je het beste het daar kunt vragen. Ik zou eens proberen alle spywere te verwijderen en allemaal andere dingen. Probeer eens je computer te scannen op virussen en spywere. (Het is een idee, maar misschien kan een mod deze posten naar dat ene topic verplaatsen?)
qbdown Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 (bewerkt) @EDIT kan iemand american.gxt ff naar rapid share uploaden ? Ok sorry maar zelfs op een NIEUWE PC heb ik het zelfde dus het ligt echt aan GTAGames.nl denk ik. @EDIT kan iemand american.gxt ff naar rapid share uploaden ? Bewerkt: 20 maart 2006 door Robbin237
Giorgo Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 (bewerkt) Die doe ik wel even voor je . Hier is hij : http://rapidshare.de/files/15315642/american.gxt.html Succes. Edit : Ook heb ik gepost bij je topic. Dat is de oplossing. Bewerkt: 20 maart 2006 door Giorgo
qbdown Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Wat heeft het met me IP te maken ?
Giorgo Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Dat het nog in de Banlijst of dergelijke staat. Of dat je iets met je verbinding hebt... Ik had dit ook ik weet ook niet hoe ? Maar Joriz zei iets van dat ik een vaste IP moest nemen. Maar ik weet niet hoe ? .
qbdown Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Hmmm eerst zat ik achter een andere computer dus ik connecten naar een andere computer toe (De Server) En via dat ging ik het internet op. Nu zit ik rechtstreeks achter een router.
GTA-Sheep Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Robbin237: je had hier over al een topic gemaakt, dus het is handiger als je daar ook verder gaat met vragen over GTAGames. Topic gesloten.
Recommended Posts