San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Onderwerp: Natuur Soort Onderwerp: Signature Size Onderwerp: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Z.S.M Nu wil ik eens tegen een echte pro battlen.
Dizzee Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Via msn afgesproken dat ik deze battle aanga. Hier is mijn sig: Er zit een border om en op een zwarte achtergrond ziet hij er nog mooier uit. In de bijlage kan je hem met een zwarte achtergrond zien.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 General Lee Dizzee Het stemmen kan beginnen, Dizzee, veel succes!
Yohan Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Zonder twijfel Dizzee dat oranje effect bij die linker dolfijn is echt vet... GL die van jou is ook wel mooi, alleen het lijkt alsof Dizzee meer tijd erin heeft gestoken. Moet de topicnaam niet veranderd worden.. ?
RonaldVC Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Stem Dizzee!! Ik vind die brush helemaal te gek, geniaal gedaan kerel.. En inderdaad, op een zwarte achtergrond is hij nog mooier . Die van GL is ook niet slecht, maar die tekst: Beautiful Sunset vind ik een beetje afgezaagd. Die teksten als: Beautiful nature, silent water, Beautiful sunset enzovoort zijn een beetje overbodig...... Mijn stem dus naar Dizzee.
Godrax Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Dizzee Je ziet ook dat er 'zwaardere' photoshop aan te pas is gekomen.
Thabit Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Dizzee Geweldig man! Dit is DE natuursig van GTAforum!
Goliat Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Bij deze battle is het bijna onmogelijk om een keuze te maken. Dizzee: + Wat een mooie signature zeg, de lucht en de zon(+de bijbehorende effecten) zijn echt fantastisch gedaan. - Met de tekst had je wat meer moeten doen. GL: + De weerkaatsing op het water is heel mooi gedaan, ook is de tekst goed gedaan. - Je font keuze wat aanpassen. Met een verschil van 0,00000000000001% krijgt Dizzee of General Lee mijn stem. mmm... Stem: General Lee
Ruurd31 Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Stem: Dizzee Ik vind deze heel mooi, ook de 2e. Daar is een mooi netjes zwarte balk omheen en daardoor lijkt hij nog mooier. Ik vind die van GL ook netjes en strak, ik houd wel van een mooie oranje zon. De schaduw van Dizzee's signature is ook mooi, die haaien (?) zitten er mooi op. Daarom valt mijn keuze erop. Verder nog een applaus voor beide heren. GL dapper dat je het op wou nemen tegen een goed iemand
Dago58x Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Stem Dizzee Jou Sig Is echt vet Die van General Lee ook maar die van Dizzee nog mooier Wat ik zo leuk van Dizzee's sig vindt ik die dolfijn , licht, en alle andere dingen echt mooi
Slimm Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Battle Afgelopen, winnaar Dizzee. 1 Punt voor jou, 1 eraf bij General Lee. Closed.
Recommended Posts