Giorgo Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Ik heb zojuist een Design gemaakt. Het is maar 500x500 dus net geen Wallpaper. Ik heb er erg lang aan gewerkt, ik denk wel 2 uur maar ik ben wel tevreden over het resultaat. Lol er ziteen meer dan 35 renders in. Over 2 dingen ben ik niet tevreden : • De render is slecht geknipt, ik heb hem niet geknipt maar ik wou persé die render dus... • Mijn tekst kon wel beter. Rates And Commets, Please. Reageren
Achille Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Ik weet welke tut jij hebt gebruikt Je hebt precies dezelfde render gebruikt als in de tut ik vind deze sig niet echt zo heel mooi maargoed. een 7.5 je kan beter Reageren
Giorgo Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 (bewerkt) Inderdaad. ChaosGFX ?. Ik wou zelf wat Glow toepassen op zijn vuist dus daarom moest ik die render hebben. Maar ik heb de tut maar tot stap 3 gevolgd dus tot die kringen de rest heb ik zelf wat verzonnen. Nog andere Comments ? Bewerkt: 20 maart 2006 door Giorgo Reageren
Silverwing Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Mooie Splash.. Jammer van de render wel, omdat het slecht uitgeknipt is verpest dat het wel wat. Reageren
SamShine Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 ik vind deze sig niet echt zo heel mooi maargoed. Er staat in de topic titel notabene nog dat het een Wallpaper is ONTOPIC: 35 renders? Ik zie er maar 1 hoor Je had je I wat meer naar rechts kunnen verplaatsen en dan was de tekst ook goed! Verder is hij goed! Een 8! Reageren
Giorgo Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Lol, ik bedoel inderdaad 35 Layers. SW, vindt je hem echt mooi ? Een eer Thx. Ik ga nog meer Wallpapers maken. Want ik heb het gevoel als ik zelf iets maak dat het dan mooier is dan met een turorial. Reageren
driverx250 Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 ik vind het toch redelijk mooi maar kan beter je krijgt een 8/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.