pcpaultje Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 (bewerkt) Het lijkt misschien een domme vraag, maar hoe krijg ik een zelfgemaakt plaatje op de zijkant van een auto(in dit geval de Burrito)? Misschien met een paintjob? Maar hoe maak je die? Bewerkt: 20 maart 2006 door pcpaultje Reageren
Big-Bear Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Dat kan volgens mij maar bij een paar, meestal zitten de kleuren in een .DAT bestand, en die kun je wel aanpassen, maar niet zo aanpassen dat er een logo opkomt. Ook zitten de wagen textures niet in bijvoorveeld de cheetah.TXD, hier zitten alleen motor, wielen etc. in. Maar het kan zo zijn dat er af en toe wel een texture bijzit van de kleur, die kan je wel aanpassen, je moet dus eigenlijk de goede wagen nemen, maar het kan bij de meestal niet! Veel Suc6 Reageren
kees1991 Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 volgens mij hebben de autos geen txd's aleen idd van de motor en de wielen maar veder is ger geen txd dit zijn gewoon kleuer die kun je ook aanpasen met het bestant carlos (volgens mij schrijf je het zo) maar de paintjob zijn wel txd's van die kunt je dus wel aanpasen Reageren
Big-Bear Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Jep, die zitten in de GTA3.IMG, maar niet alle auto's hebben Paintjobs, en de namen van de paintjobs zien er meestal zo uit: -savanne001 -savanne002 -savanne003 Reageren
EXIT Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 overnieuw textureren in zmodeler of 3dsmax Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Ja maar dan moet je ook de dff opnieuw exporteren. Reageren
EXIT Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 is dat zo een probleem dan? bij mij toch niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.