clifdon Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 ik had een vraag over bepaalde gebouwn in vice city ik wilde vragen of dat je ook ramen in een huis kon zetten die je kapot kan schieten ofdat je er doorheen kan kijken of bijvoorbeeld een dear die open kan gaan of een garage waar je een paar auto's in kan zetten kan iemand mij vertrellen of dit kan en zo ja hoe dit moet mvg, clifdon:D Reageren
spinechiller Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 uhm, mischien is er speciale dummy voor, moet je ff kijken Reageren
Blastov Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Voor die ramen worden dummy's gebruikt, die aangeven wat er moet gebeuren als je dit en dat doet. Garage's die open en dicht gaan word in de main.scm geregeld. Reageren
clifdon Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 oke maar hoe moet ik dat main.scm dan goed en werkend bewerken is daar ook een tut voor? mvg clifdon Reageren
Jorge_F Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Correctie Blaster, de ramen zijn aangepast in de objects.dat. Daar staat met cijfertjes aangegeven wat er gebeurd als je iets doet bij een object. Bijvoorbeeld dat je schiet en dat hij dan ontploft. Reageren
gangster28 Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Maar er zit ook een dummy in. Net als bij hekje(die kapot kunnen). Reageren
Jorge_F Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Maar er zit ook een dummy in.Net als bij hekje(die kapot kunnen). Dat zou best kunnen ja, dan linkt de object.dat naar die dummy toe. Ach ja, ik heb me nooit zo bezig gehouden met die sloopbare objecten dus ik weet niet precies hoe het zit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.