iman Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Als ik san andreas aanhet spelen ben. En als ik dan op iemandt ga richten en als ik die persoon dan vermoord hebt. En als ik dan weer naar de normale positie ga dan kan dat niet. Dan blijft hij maar richten. Dan kan ik niet meer terug naar de normale positie! Snappen jullie wat er aan de hand is Als ik san andreas op de computer speel dan werkt hij prima maar bij de playstation 2 doet hij raar Hoe komt dit nou? --- plaatje verwijdert door dizzee, voegt niks toe aan het onderwerp. --- Reageren
Godfather_banned Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Snappen jullie wat er aan de hand is Nee....snap niet wat je bedoelt Reageren
iman Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 maar, ik kan het ook niet anders uitleggen. ik vind het zelf ook raar. maar ik blijf gewoon richten en ik kan niet terug >>> Door Dizzee: Overbodig plaatje verwijdert, als het niks toevoegt aan het onderwerp horen zulke dingen hier niet thuis.<<< Reageren
XboxGta Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Die foto vertelt veel Maar ik heb dat ook al eens gehad, maar dan bleef ik richten maar kon ik vrij rondlopen Als ik een ander wapen pakte was het over Maar ik weet niet of het bij jouw ook zo gaat ... XboxGta Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Is dit voor altijd? Zo Ja, ik denk dat je er mee leven moet. Als je na het laden weer anders is, dan is het eigenlijk klaar. Maar als je na het richten dan weer opnieuw komt, denk ik dat het aan je CD-tje ligt. Je zou hem eens goed kunnen schoonmaken, dat kun je doen door hem even goed onder de kraan te houden en af te spoelen. Maak hem daarna droog met een gewone doen. Soms heb je er last van dat de CD/DVD vies is en niet de goedde files kan lezen, dan kan hij niet meer de knop terug zetten om het juiste beeld te krijgen. Ik hoop dat het na goed reinigen weer goed loop Reageren
iman Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 ok ik zal er aan denken en nu maar hopen dat nu beter is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.