Jump to content

snap het niet?

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik san andreas aanhet spelen ben. En als ik dan op iemandt ga richten en als ik die persoon dan vermoord hebt. En als ik dan weer naar de normale positie ga dan kan dat niet. Dan blijft hij maar richten. Dan kan ik niet meer terug naar de normale positie! Snappen jullie wat er aan de hand is :? Als ik san andreas op de computer speel dan werkt hij prima maar bij de playstation 2 doet hij raar :? Hoe komt dit nou?

--- plaatje verwijdert door dizzee, voegt niks toe aan het onderwerp. ---

Geplaatst:

maar, ik kan het ook niet anders uitleggen. ik vind het zelf ook raar. maar ik blijf gewoon richten en ik kan niet terug :?

>>> Door Dizzee: Overbodig plaatje verwijdert, als het niks toevoegt aan het onderwerp horen zulke dingen hier niet thuis.<<<

Geplaatst:

Die foto vertelt veel :duh:

Maar ik heb dat ook al eens gehad, maar dan bleef ik richten maar kon ik vrij rondlopen

Als ik een ander wapen pakte was het over

Maar ik weet niet of het bij jouw ook zo gaat ...

XboxGta :cya:

Geplaatst:

Is dit voor altijd? Zo Ja, ik denk dat je er mee leven moet.

Als je na het laden weer anders is, dan is het eigenlijk klaar. Maar als je na het richten dan weer opnieuw komt, denk ik dat het aan je CD-tje ligt. Je zou hem eens goed kunnen schoonmaken, dat kun je doen door hem even goed onder de kraan te houden en af te spoelen. Maak hem daarna droog met een gewone doen.

Soms heb je er last van dat de CD/DVD vies is en niet de goedde files kan lezen, dan kan hij niet meer de knop terug zetten om het juiste beeld te krijgen. Ik hoop dat het na goed reinigen weer goed loop :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...