Jump to content

opstarten gaat niet meerr!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil gta sa opstarten en dan staat er raport verzenden en niet verzenden!

kunnen kjullie helpen

Bewerkt: door quincy225
Geplaatst:

Meestal gebeurt het dat het bestandje GTA_Sa.set vies is. Deze moet je even verwijderen, dit bestand vind je in Mijn Documenten > San Andreas User Files. Als je deze verwijderd wordten alle instellingen weer normaal gezet. Er komt na de eerste keer weer spelen weer een nieuwe GTA_SA.set!

Geplaatst:

Je moet op rapport verzenden drukken even wachten en je krijgt het probleem te zien, mischien lost dat wat op

:cya:

Geplaatst:
Meestal gebeurt het dat het bestandje GTA_Sa.set vies is. Deze moet je even verwijderen, dit bestand vind je in Mijn Documenten > San Andreas User Files. Als je deze verwijderd wordten alle instellingen weer normaal gezet. Er komt na de eerste keer weer spelen weer een nieuwe GTA_SA.set!

blijft het zelfde

Geplaatst:

Heb je misschien eventuele Mod's geinstaleerd? Zo ja, als je de mod verkeer instaleert, dan kan inderdaad je SA crashen, dit komt wel eens vaker voor.

Zo niet, heb je een goede viruscanner? Het kan natuurlijk zo zijn, dat er een Virus op je PC, voornamelijk een Worm-Virus, die lekker door jouw SA heeft geknaagt, en eventueel meer bestanden, dan kan het ook zo zijn dat je SA crasht, maar toch denk ik dathet de bovenste manier is.

Geen van beide? Dan moet je helaas je SA opnieuw instaleren

Geplaatst:

misschoen heef hij aan andere soort probleem, mijn gta was gecrasht door ee missend ding. Hij door een mod/virus.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...