Talietje Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 (bewerkt) wat vind je van deze sig? wat zou er nog moeten gebeuren? ik moet juist nog mijn naam erop schrijven, maar in welke kleur Bewerkt: 20 maart 2006 door tallex Reageren
Froop Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 (bewerkt) Beste tallex. Hier vind je een sectie waar je al je creaties kan laten raten. Als je goede rates wilt van personen zou je dat er eventueel bij kunnen zetten, zodat je er wat aan hebt. PS: Ik vind je signature best leuk. Bewerkt: 20 maart 2006 door Froop Reageren
Talietje Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 (bewerkt) hoe maak je het plaatje wat donkerder op photochop cs2? Bewerkt: 20 maart 2006 door tallex Reageren
Silverwing Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Layer -> New Adjustments Layer -> Curves Layer -> New Adjustments Layer -> Levels Layer -> New Layer, Edit -> Fill, zwarte kleur, ocapacity verlagen Zo kan je nog wat dingen doen. Reageren
Talietje Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 ik heb nog 1 vraagje sommige hebben zo een dubbele rant rond hun sig, hoe doe je dat dan? Reageren
Froop Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Ctrl+shift+n -> Ctrl+a -> Edit - stroke. ( 1 pixel, zwart, inside) Ctrl+shift+n -> Edit - stroke. ( 2 pixel, wit, inside) Zet de blending mode op soft light. Ctrl+shift+n -> Edit - stroke. ( 3 pixel, zwart, inside) Al deze vragen kun je ook in de photoshop helpdesk vragen, daar wordt je zo snel mogelijk geholpen met al je vragen. Reageren
.Levi. Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Moved to Graphics Showroom. Tallex in het vervolg vragen over photoshop die niet met je creatie te maken heeft, in Photoshop Helpdesk posten. Bij voorbaat dank, Reageren
Backsmash Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 probeer de render meer in de achtergrond te verwerken. verder is hij niet slecht aangezien je nog niet zolang graphics programs gebruikt. Reageren
Talietje Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 hoe doe je dat dan? :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.