vinno1234 Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 ik heb zon save game dedownload wat moet ik nu doen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 (bewerkt) Als je de savegame hebt gedownload. Moet je hem plaatsen in de map San Andreas User Files. Deze map bevindt zich in Mijn Documenten. Als je hem daar geplaatst hebt, kun je het spel starten en kun je de savegame laden en verder spelen. Als je bijvoorbeeld je savegame op 5 (of een ander cijfer t/m 9) eindigd. Dan staat hij op dat nummer bij het laden. Laad het juiste nummer waar de savegame op eindigd en je kunt verder spelen met de savegame Veel succes Bewerkt: 20 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
SilverDust Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 (bewerkt) Als je een savegame voor SA hebt gedownload zet hem in --> Mijn Documenten--> Gta SA user Files en plaats hem daar gewoon waar ook andere .b bestanden staan. Let op als bijv. de savegame vinno.b heet, Noem hem dan GTASAsf2.b (ligt eraan welk slotje je open hebt). Veel plezier met de Savegame . SilverDust R31 is voor de verandering weer eens eerder . Bewerkt: 20 maart 2006 door SilverDust Reageren
vinno1234 Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 geld dat ook voor andere dingen die je hebt gedownload Reageren
SilverDust Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Het ligt eraan wat je download. Sommige dingen werken alleen in een bepaalde map volgens mij.. SilverDust Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Nee. Alleen savegame's moet je daar plaatsen. Als je bijvoorbeeld een script of een ander bestand download van San Andreas. Dan moet je deze in de map GTA San Andreas (Program Files/Rockstar Games). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.