ikt Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Als ik GTA SA afsluit komt er altijd een melding van blablabla, er is een fout opgerteden, microsoft vertellen over dit probleem? niet verzenden/wel verzenden. Is er iets door mijn onschuldige modjes ? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Ja, dit zal vast wel zo zijn, alleen zal dit uiteraard niet een al te grote fout zijn, want anders zou hij helemaal niet opstarten, maar verwijder het bestandje eens wat in de GTA User Map staat (GTA_inset was het dacht ik) dit kan natuurlijk helpen, maar het zal voornamelijk aan de Mod liggen, dus er is maar 1 conclusie: Opnieuw Instaleren Reageren
ikt Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 (bewerkt) ff al de backups erop gooien. Ik edit deze post wel als het werkt. EDIT: Shit, wie heeft de originele handling.cfg? EDIT2: Laat maar, ff GTAGames bezocht. EDIT3: Geen hulp meer nodig, ik istaleer hem wel opnieuw EDIT4: Even 1 mod weggedaan en het is weer ok Bewerkt: 22 maart 2006 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.