XxGiOxX Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 (bewerkt) Mijn nieuwe sig ik heb er best wel lang over gedaan,Ik vindt het resultaat zelf wel,Mooi ik vind het een mooie kwaliteit..GreetZGiO Om me msn kan je PME !. Reactie nog graag >>> Door .Levi.: Topic Titel veranderd naar gewoon "New Sig" Je hoort rode teksten van de crew niet te verwijderen hier kan je een warn voor krijgen. Alleen met toestemming mag dat.<<< Bewerkt: 22 maart 2006 door .Levi. Reageren
Eli R Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Ik vind hem opzich heel erg geel, waardoor de tekst niet mooi uitkomt, maar het is niet fel geel, dus pijn aan m'n ogen doet het ook weer niet. De render maakt het wel weer een beetje goed, en de 'bladeren' of iets dergelijks staan er ook wel leuk bij. 7/10 Reageren
Goliat Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Opzich wel mooi maar door al dat geel kan ik de tekst niet zien 6,5/10 Reageren
Grove St. Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Opzich wel mooi maar door al dat geel kan ik de tekst niet zien 6,5/10 Same comment Te geel Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Oo ok,Ik ga hem niet verbeteren kvindt m zelf best wel mooi. Maar ik maak gewoon nieuwe .. Dankjewel voor Commentz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.