Jump to content

Maria Latore (GTA SA)

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou ik heb de missie Freefall gespeeld en daar zag ik maria

was zij niet vermoord door de columbian cartel..

Het is wel heel raar..

Kan iemand hier iets over zeggen..

Geplaatst: (bewerkt)

Nou ik zag maria in de missie freefall

ze was vermoord door de columbian cartel.

Hoe leeft ze weer.

Ze was toch dood..??

Bewerkt: door Dago58x
Geplaatst:

Ja zei is inderdaad vermoordt in GTA 3, maar zoals sommige mensen niet weten, GTA SA speelt zich nog voor GTA 3 af. Dus ze is daar nog niet vermoordt ;)

Correct me if i'm wrong.

Geplaatst:

Inderdaad, GTA: San Andreas speelt zich af in 1992, GTA: III speelt zich af in 2001.

In GTA: San Andreas kun je dus merken dat Salvatore Maria pas kent, in GTA: III heeft Salvatore al genoeg van haar :puh:;)

Geplaatst:
Op welk moment word Maria dan vermoord in III.
Maria trekt in bij Asuka, en tijdens missies van Asuka is te zien hoe Asuka en Maria samen Miguel martelen om informatie over de Colombian Cartel vrij te krijgen. Maria wordt ontvoerd door de Colombian Cartel, en door Catalina gegijzeld om Claude te dwingen losgeld te betalen. Claude slaagt er tegen het einde van de verhaallijn in Maria te verlossen. Terwijl ze in de eindscène samen over de Cochrane Dam lopen doet Maria niets anders dan hysterisch praten over Claude en zeuren over haar geruïneerde haar. Wanneer het beeld zwart wordt en de credits in beeld komen, legt een pistoolschot haar het zwijgen op.

Zo wat duidelijker? ;)

Op welk moment word Maria dan vermoord in III.

In de laatste cutscene,dan wordt het scherm zwart en schiet Claude Maria neer.

Voor meer info:WIKIGTA

Bewerkt: door svenie

Nou en warrom schoot claude maria neer

Catalina wou meer geld om maria te redden

Hij betaalt het geldt en doodt maria..

maar warrom wou hij maria dood maken??

Is het Door Salvatore Leone..??

Ik denk van wel want ik zag dat een van jullie zijden dat SL Zat was MEt Maria..

Bewerkt: door Dago58x
Geplaatst:

Is het zelfde als die Leone, in GTA3 moet je hem vermoorden en in SA leeft ie nog :Y

En bij de missie Wu-Zi-Mu of iets later moet je ook ineens tegen je oude GTA3 maatje racen waar je in GTA3 juist mee moet spelen! :bonk:

Geplaatst:

Ja, inderdaad, dit heeft Rockstar leuk gedaan! Zo kom je nog meer over hun vroegere leven etc te weten. Je ervaart dan eigenlijk ook dat Cataline met Claude naar Liberty City gaat.

Geplaatst:

Ik ahd het al eerder gezegt

ik had haar gezien in LV

Ze had een witte pak aan

en ze werkte voor Salvatore Leone

Mischien heb je de Cutscene niet gezien

Geplaatst:

ik denk dat het gewoon ene goede grap van rockstar is omdat pistool schoot te laten lossen en dta het dan stil is.. maar ej wete nei zeker dat ze dood is.... toen ik gta3 uitspeelde (san verveelde me dus wou ik gta 3 spele) toen dacht ik ook van wtf... maar je weet nooit zeker dat ze dood is... miss komt zie wel weer in volgende gta en word alles duidelijk..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...