Geplaatst: 20 maart 200619 jaren comment_369838 Nou ik heb de missie Freefall gespeeld en daar zag ik maria was zij niet vermoord door de columbian cartel.. Het is wel heel raar.. Kan iemand hier iets over zeggen..
Geplaatst: 25 maart 200619 jaren Auteur comment_373709 Maccer En Kent Paul Maar warrom zijn ze daar vast gebonden Ik snap er niks van
Geplaatst: 25 maart 200619 jaren comment_373770 omdat, ze misschien iets gedaan hadden wat salvatore niet leuk vond, of misschien wou salvatore voor de lol hun vastbinden.
Geplaatst: 25 maart 200619 jaren Auteur comment_373775 Kent Paul en Maccer Zijn Rosenberg's vrienden.. warrom helpt Rosenberg, Kent Paul en Maccer niet?? Er is wel beveiliging maar ik zag geen wapen en als Rosenberg van zijn stoel stapt zeggen Kent Paul en Maccer dat hij snel moet zitten warrom
Geplaatst: 25 maart 200619 jaren comment_373816 Kent Paul en Maccer Zijn Rosenberg's vrienden..warrom helpt Rosenberg, Kent Paul en Maccer niet?? Er is wel beveiliging maar ik zag geen wapen en als Rosenberg van zijn stoel stapt zeggen Kent Paul en Maccer dat hij snel moet zitten warrom Omdat Kent Paul en Maccer nog blijven hangen doordat Ken Rosenberg op de bank zit. Het gewicht zorgt ervoor dat ze blijven hangen. Het touw waar ze aan hangen zit namelijk aan de bank vast. Als hij van de bank af stapt, is het gewicht te weinig waardoor ze naar beneden kukelen.
Nou ik heb de missie Freefall gespeeld en daar zag ik maria
was zij niet vermoord door de columbian cartel..
Het is wel heel raar..
Kan iemand hier iets over zeggen..