Dizzee Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 gek ik heb san andreas uitgespeeld en ik ben nooit maria tegenghekomen?? Je komt haar dan ook maar in 2 cutscenes tegen en dat is tijdens de missies 'Freefall' en 'Saint Mark's bistro'. Tijdens één van die cutscenes zijn salvatore en maria samen aan het werpen met dolken naar een bord waar Maccer aan vastgebonden is. Reageren
Dago58x Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Maccer En Kent Paul Maar warrom zijn ze daar vast gebonden Ik snap er niks van Reageren
iman Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 omdat, ze misschien iets gedaan hadden wat salvatore niet leuk vond, of misschien wou salvatore voor de lol hun vastbinden. Reageren
Dago58x Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Kent Paul en Maccer Zijn Rosenberg's vrienden.. warrom helpt Rosenberg, Kent Paul en Maccer niet?? Er is wel beveiliging maar ik zag geen wapen en als Rosenberg van zijn stoel stapt zeggen Kent Paul en Maccer dat hij snel moet zitten warrom Reageren
Bling Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Kent Paul en Maccer Zijn Rosenberg's vrienden..warrom helpt Rosenberg, Kent Paul en Maccer niet?? Er is wel beveiliging maar ik zag geen wapen en als Rosenberg van zijn stoel stapt zeggen Kent Paul en Maccer dat hij snel moet zitten warrom Omdat Kent Paul en Maccer nog blijven hangen doordat Ken Rosenberg op de bank zit. Het gewicht zorgt ervoor dat ze blijven hangen. Het touw waar ze aan hangen zit namelijk aan de bank vast. Als hij van de bank af stapt, is het gewicht te weinig waardoor ze naar beneden kukelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.