Jump to content

vliegtuigen

Recommended Posts

Geplaatst:

als je zelf vliegt dan zie je geen andere vliegtuigen... is dat alleen zo op de ps2 of ook op de andere console`s

en waarom zouden er geen vliegtuigen vliegen?

Geplaatst:

Er komen niet zo vaak vliegtuigen

Dat is het zelfde als PC

ZE komen Soms

Je kun ze ook zien..

Maar het is Moeilijk te Vinden..

Geplaatst:

Er vliegen genoeg andere vliegtuigen! Maar je ziet ze niet heel vaak, je ziet ze vaker als je gewoon in de auto of rondloopt over straat.

Maar je ziet wel dergelijk vliegtuigen in de lucht! Soms storten ze zelfs neer vlakbij je!

Maar het is niet zo netzoals in Vice City dat je vliegtuigen ziet landen en opstijgen.

Geplaatst:

Het is helaas niet zo als in GTA: Vice City dat vliegtuigen landen en opstijgen e.d. :-(

Maar ik heb GTA: San Andreas ook op de PS2 hoor en als ik vlieg in een vliegtuig zie ik wél best veel vliegtuigen vliegen! Ik ben er zelfs een keer tegenaan geknald. :bonk:

Maar ik moet wel toegeven dat je vliegtuigen meer ziet als je op de grond staat, ik zie ze vooral ook heel goed als er zo'n vliegtuig opeens voor je neus neerstort... ;)

Geplaatst:

ik ie nooit vliegtuigen

soms als ikmet een heliekopter vliegter en als *** steren heb zie ik wel politie helikopter

Maar ik denk dat gta SA nog niet zo ver is met dat vlieg gedoe

En dat mischien in de volgende wel verkeer is in het lucht.

zal wel leuk zijn vind ik.

ken je mischien zelfs van vliegtuig naar vliegtuig springen

Net zoals in die eene missie.

van gta SA

Geplaatst:

Nee, je ziet nooit een Vliegtuig als je vliegt, wel als je op de grond bent, dan ziet je wel soms een vliegtuig.

Je ziet vooral snel een vliegtuig in de lucht zo als de AT-400 en de Andromada als je net uit een savehouse komt wilt je de vliegtuigen zien in de lucht? Kom dan als je gesaved hebt uit je savehouse en dan is er een grote kans dat je die vliegtuigen ziet in de lucht. Het verstandigst is, om in Ganton bij je savehouse uit te komen, of ergens in Lasventuras uit je savehouse te komen.

Veel succes.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...