Nemean^inf Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Ik scroll met me muis en hoor daarna een piepengeluid een vriend van me heeft dit ook. Is vooral bij photoshop en msn? Iemand weet wat dat is? Groeten supreme Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Ik denk zelf aan vieze dingen die er tussen zitten. Onder anderen bedoel ik dan eetensresten, bijvoorbeeld een klein beetje chips of iets anders. Zelf heb ik hier ook last van gehad. Ik raad aan om je (optische?) muis voorzichtig te openen, zodat niets stuk gaat en kan gaan. Je blaast hem eens heel goed uit, desnoods met een föhn. Als hij helemaal leeg is qua viezigheid en andere stof gebeuren, dan maak je hem zo goed als dat mogenlijk is school. Dus met een zacht doekje eroverheen. Als het goed is draai je hem héél voorzichtig weer inelkaar en zou hij weer moeten werken. Als de muis nog (gloed) nieuw is kun je eventueel ermee naar de computerzaak gaan. Deze mensen kunnen je meestal goed helpen. Als de muis oud is, dan raad ik je aan om een nieuwe te kopen (Als!! er niets mee raan te doen is). Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Ja maar het gepiep komt niet uit de muis, meer uit de systeem kast. Ook kan er bij mij in de draadloze muis zonder balletje geen eten inzitten. Want wij eten niet bij de computer. Of zelfs drinken niet. Dus dat kan niet. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Ja maar het gepiep komt niet uit de muis, meer uit de systeem kast.Ook kan er bij mij in de draadloze muis zonder balletje geen eten inzitten. Want wij eten niet bij de computer. Of zelfs drinken niet. Dus dat kan niet. Klopt, ik heb dat ook, en mijn ouders (met twee gloednieuwe pc's) hebben het ook.. Ik denk dat het te maken heeft met de videokaart ofzo, zodra je scrolled moet je grafische kaart aan het werk namelijk.. Ik heb gevraagd wat het kan zijn bij de winkel waar ik mijn pc gekocht heb, en die hebben het ook bij hun pc in de winkel.. Volgens mij is dat normaal, tenminste ik denk dat het nou eenmaal zo hoort. Mij stoort het niet, ik hoor het ook haast niet meer... Maar wees gerust, het is niet iets schadelijks ofzo . Reageren
Ikkes Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Ik heb dat nog never gehad Handige toevinging . Maar even ontopic, Op de laptop van mijn vader hebben wij ook een muis zitten en hier hebben wij die "piepjes" wel. Wat RonaldVC als zei is dat het aan de videokaart ligt. Volgens mij is de enige manier om dit te verhelpen een andere videokaart. Maar dit is ook weer zo een gedoe dus de beste manier is: ermee leren leven. Ikkes. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Nee ik ben niet bang ervoor ofzo maar kvind het ongelooflijke iri. Maar goed dan weet ik dat ook weer. Reageren
Johan O. Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Nee ik ben niet bang ervoor ofzo maar kvind het ongelooflijke iri. Maar goed dan weet ik dat ook weer. ook een id: maak je PC open en haal de pieper eruit en vervang hem door een lampje weet je wanneer er iets is, maar hoor je het niet BTw ik heb het nog nooit gehad :S Mzzl, De Balle en Doei Doei Johan O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.