Jump to content

Battlefield 2142

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou er komt weer een nieuwe BF, dit keer speelt het zich 2142 af, het is nu echt modern met robots etc.

Er is nog niet veel info maar hier is een filmpje:

Vertel maar wat je ervan vindt!

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SamShine

6

• Nemean^inf

4

• Yohan

3

• Typhoon

3

Geplaatst:

ik weet het niet. ik heb er nog nergenst iets van gelezen enz. het lijkt me ook onwaarschijnlijk. battlefield is nog maar pas uit (valt wel mee maar je snapt het wel) en dus verwacht ik eerst een lading uitbreiding sets.

Geplaatst:

Ik denk dat het nep is aangezien:

-Datum release.

-Site.

-Filmje heeft veel weg kwa style van BF2.

-En aan gezien dat er voor BF2 pas een expesion pack en een booster pack uit is lijkt het me nogal onlogisch.

Geplaatst:

Ja ik vindt het ook allemaal wat raar, maar ik dacht post het even. Het is inderdaad wel raar dat het zo snel uit is. Ik weet niet dat het nep is, maar het zo best kunnen, er is nog niet veel info over de game.

Geplaatst:

Dat filmpje ziet er aardig professioneel uit, maar ik hoop niet dat het egt is!

Behalve dan iets uit dat artikel van RTS, Battlefield op de PSP :puh:

Battlefield mag zich dan wel afspelen in de toekomst, zo erg zou het ook wel niet zijn!

Geplaatst:

Het kan natuurlijk ook een mod op Battlefield 2 zijn, omdat het zoveel op Bf2 lijkt...

Maar als het echt zou zijn, dan zou ik het niet willen. Ik houd niet zo van dat toekomstige gedoe. Ik denk dan dat ik Bf 1942 nog leuker vind!

Geplaatst:

Nou as dit een mod moet zijn, lijkt het me de beste mod ooit, maar het is in iedergeval geen mod!

Hopelijk komt er snel meer info.

Geplaatst:

Het ziet er inderdaad erg fake uit. Het lijkt mij trouwens ook niet leuk dat het in de toekomst afspeelt, want daarmee geven ze het spel een slechte naam, vind ik.

Geplaatst:

EA is nog bezig met uitbreidingspakketten van BF2. Dus het lijkt me niet logisch als ze nu al een nieuwe gaan maken. Bovendien vind ik de naam ook niet kloppen.

Dus ik denk fake. :)

Geplaatst:

Ik kom net tot de grote verbazing dat dit niet nep is.

Ik logde net in en toen kreeg ik er een bericht over.(zie screen)

d0bc72613a849b3935237b0b13b402cb7832b26b.png

Geplaatst:

OMG, dit lijkt me dus helemaal niks.

Ik denk dat EA met dit een verschrikkelijke slechte stap gaat maken......

Geplaatst:

Het is waar dat Battlefield 2142 komt.

Lees dit maar:

Battlefield 2142: Officieel aangekondigd

EA heeft zojuist een persbericht rond gestuurd waarin ze Battlefield 2142 officieel aankondigen.

Nadat gisteren al, via een onofficiële weg, een filmpje verscheen van Battlefield 2142, heeft EA vandaag dit nieuwste deel in de populaire reeks multiplayer-shooters, officieel aangekondigd. In tegenstelling tot eerdere Battlefield-games situeert Battlefield 2142 zich ver in de toekomst, in, hoe kan het ook anders, het jaar 2142. Een nieuwe ijstijd heeft zijn intrede gedaan en de paar plaatsen op aarde waar het land nog begaanbaar en de temperatuur nog enigszins te verdragen is, zijn schaars. Zo schaars dat er geen plaats is om de gehele wereldbevolking er te huisvesten.

De wereld raakt verdeeld in twee facties, de Europese Unie en de nieuwe Pan Asian Coalition. Beide partijen gaan met elkaar het gevecht aan, waarbij ze gebruik maken van high-tech wapentuig waaronder gigantische mechs, cloacking-devices en EMP-aanvallen waarmee electronische apparatuur tijdelijk uitgeschakeld kan worden. Battlefield 2142 verschijnt aan het eind van dit jaar voor de PC. De online rankings die je van Battlefield 2 gewend was, zullen ook in 2142 van de partij zijn.

Bron: BattlefieldZone

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...