Jump to content

Battlefield 2142

Recommended Posts

Geplaatst:

Die screens zien er best wel goed uit! Alleen zijn ze iets te veel in de toekomst gaan kijken om het spel een leuk consept te geven (Damos)

@ -Supremecars-

Als ze er een uitbreiding van zouden hebben gemaakt dan was het iets te veel werk daarvoor! Volledig nieuwe voertuigen, troepen, wapens en natuurlijk speelvelden!

Maar als het qua groote redelijk was geweest hadden ze er idd beter een uitbreiding van kunnen maken!

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SamShine

6

• Nemean^inf

4

• Yohan

3

• Typhoon

3

Geplaatst:

Mja het is geen mod, en zkr koop ik het niet.

Ik vind dat EAgames in de game geschiedenis een goeie sprong heeft gemaakt met de bf games, maar met deze game gaan ze weinig mensen mee vangen, 1 missen ze al en dat ben ik.

Geplaatst:
Mja het is geen mod, en zkr koop ik het niet.

Ik vind dat EAgames in de game geschiedenis een goeie sprong heeft gemaakt met de bf games, maar met deze game gaan ze weinig mensen mee vangen, 1 missen ze al en dat ben ik.

EAgames staat er toch bekend om dat ze alles uitmelken!

Geplaatst:

Ja aandelen jatten van mensen ook zoiets leuk.

Sigh, de games worden beter zeggen ze dan, idd slechter.

Challenge everything. Goed gezegd. Vind je niet?

Geplaatst:

Had beter 'wij melken alles uit' kunnen zijn!

Geplaatst:

Ik hou niet van deze games en nu zie ik dat hij wle mooier is dan ik verwacchte vanwege de screens. Maar ik heb toch nog te weinig gezien dat ik hem koop.

Geplaatst:

Had beter 'wij melken alles uit' kunnen zijn!

Inderdaad, Maar ik vind zelf batlefield 2 een goeie game is, ook de aankomende uitbreiding (armored fury). maar daarbij maken ze een fout met bf2.

Geplaatst:

Het ziet er op zich wel leuk uit. Maar of het een game voor mij word weet ik niet. Ik vond de andere 2 battlefields niet zo leuk. Dus deze zal ook wel niet zo leuk worden vanuit mijn positie.

Geplaatst:

Ik zag gister wat footage bij GameKings...

En wat ik hieruit kan opmaken, is dat deze game niks voor mij is, zag er allemaal veel te futuristisch uit, je kan in Mechs enz... :{

Battlefield 1942 was meesterlijk, en vernieuwend...

Vanaf daar is de Battlefield serie alleen maar achteruit gegaan.

Geplaatst:

Dit vind ik niks voor battlefield. :t

Al die robots, allemaal nep.

Ik hou oon niet van fantasie, de normale battlefield was leuk van 1942 en moder combat die zijn leuk en echt zo leek het, maar dit...

Ik ga dit zeker niet kopen. :N

Geplaatst:

Ik vind Battlefield 1942 de beste, zal ook zo blijven.

Het heeft gewoon meer sfeer enzo.

Battlefield 2 is ook mooi, maar ik vind het geen Battlefield meer.

EA games staat bekend voor de (soms) slechte keuze van genre van games en voor slechte updates.

Ik vind dat het er echt vreeselijk uitziet.

Echt barst lelijk. Het Battlefield gevoel/stijl is gewoonweg weg.

Echt wel jammer dat EA voor dat koos.

Waarom is Battlefield niet meer zo goed?

Omdat ze het originele 1945 team hebben ontslagen.

En raad eens met welk spel dat dat team op de proppen was gekomen?

Juist ja, Call Of Duty, een topgame net zoald Battlefield 1945.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Dat wist ik niet dat de makers van Battlefield 1942 ontslagen zijn :N

En dat ze dan Call Of Duty hebben gemaakt helemaal niet, maar ik vind het spijtig aan 1942 dat de ventjes niet zo realistis lopen, ik vin dat ze een verbeterde versie van 1942 moeten maken, zoals in Battlefield 2

Maar dan om over 2042 te praten, dit ziet er voor mij echt een slecht spel uit, geef mij maar eerder iets dat echt gebeurt is :Y

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb ze allemaal en wacht met smacht op battlefield 2142, ik ben er ieder moment helemaal up to date :Y als het om battlefield gaat (maar gta is ook wel leuk hoor :Y

:Y Oja en nog iets.

EA games en Digital Illusions hebben gezegd dat ze er geen achterlijke futuristische game van willen maken, :duh: ze willen namelijk laten zien wat er in de toekomst mogelijk is. :Y

en als je battlefield 1942 zat bent, download dan gewoon dé mod voor battlefield forgotten hope van www.fhmod.org. _O_ battlefield 2 is nou niet zo leuk meer als je alles al heb vrijgespeeld, daarom wacht ik ook nog eens met smacht op Forgotten Hope 2.

Ik weet zeker dat die mod battlefield 2 weer leven in gaat blazen :Y

Nog iets, PRAAT NIET DE HELE TIJD OVER DAT STOMME EAGAMES!!! DIGITAL ILLUSIONS IS DE ECHTE HELD MAAR EAGAMES KRIJGT ALLE EER! (diegene die bf1942 hebben gemaakt en ontslagen zijn werken nou onder de naam "Activison" die ook nog eens toppie games maakt!

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

Jammer dat het zo robot achtig enzo is. Ik vind dat werkelijk supersaai, stom en lomp. Ik hou meer iets van nu, zoals BF2.

Ook speel ik heel vaak nog 1942, en dan een modificatie: Forgotten Hope (www.fhmod.org) een mod, die heeeeeeeeeel realictisch is, en veeeeeeeeeeel meer voertruigen heeft. Gewoon gratis te doenloaden (wel dik 1 Gig.)

Maargoed, Battlefield 2142 gaat 'm voor mij niet wordne.

Koos. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...