Tim14 Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 Wat denken jullie nou eigenlijk over de geaardheid van Robbie williams Homo of hetero? omdat ik hem toch wel een coole gast vind wil ik wel weten of jullie hem nou een homo vinden ik zelf vind van niet, omdat hij zelf ook gewoon met vrouwen heeft gehad, ik kan me daarom boos maken om iemand gewoon te zeggen dat hij homo is dat slaat nergens op
Q Dude Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 uhm waarom heb je precies dit topic geopend want ik snap het doel niet helemaal :huh:
MightyDuck Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 I dont give a fuck! Weet niet of ie homo is, mischien wel en mischien niet, ik denk het niet want hij heeft altijd wijven in zijn clips.
Robin2130 Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 Wat denken jullie nou eigenlijk over de geaardheid van Robbie williams Homo of hetero? omdat ik hem toch wel een coole gast vind wil ik wel weten of jullie hem nou een homo vinden ik zelf vind van niet, omdat hij zelf ook gewoon met vrouwen heeft gehad, ik kan me daarom boos maken om iemand gewoon te zeggen dat hij homo is dat slaat nergens op Dat vind ik ook Tim13, ik denk ook dat hij GEEN homo is zoals de anderen al zeiden gaat hij met allerlei chicks om, dus dat zal wel onzin wezen over dat hij Homo is
The Outlaw Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 nee die gast lijkt mij geen homo. hj heeft het al met zoveel mooie dames gedaan dat ik haast zeker weet dat hij geen homo is
Tim14 Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2004 Het is ook niet leuk voor iemand om voortdurend om voor homo aangezien te worden.. en zeker niet als je net zo bekend bent door de muziek hij heeft eigelijk nog nooit geluk gehad met vrouwen en daarom kijken ze hem daar op aan dus dat slaat nergens op
Lantyz Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 Geen idee, ik ken hem niet op persoonlijk vlak... <_< Maakt me ook niet echt uit, eigenlijk. Ik mag hem sowieso niet echt.
Timovich Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 Ik vind van niet op TMF was bij Artist Top 10 over hem en dat tie een keer met een man had gebekt maar dat had tie voor de grap gedaan dus vandaar al die roddels enzo
Melchior Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 Het is natuurlijk helemaal niert erg als ie homo zou zijn. Maar met al die vrouwen die hij gehad/om zich heen heeft, nee ik denk echt niet dat ie homo is..
Lantyz Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Dus..? (waar gaat deze discussie naartoe..? :huh: )
Trax Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Wat maakt mij het nu uit of hij hetero/homo/alien of wat dan ook is? Zinloos topic, kan je nog beter gaan discussieëren over Willem Alexs gele tanden :huh:
[E]lmex Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 yeah idd.. ik denk dat veel mensen het niet boeid offie homo is of niet
Tim14 Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2004 lmex,Sep 24 2004, 03:40 PM] yeah idd.. ik denk dat veel mensen het niet boeid offie homo is of niet nee, jou posts zijn boeiend <_< oke dan gooi ik er wel een slotje op
Recommended Posts