Dutchy3010 Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 In Madd Dogs Mansion (ofzowiets) kon je basketballen in de 'trimzaal'... maar nu kan i kde bal niet meer vinden hij ligt er gewoon niet meer, moet ik dan eerst weer voor een missie slagen ofzo? Reageren
SilverDust Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Kijk hier eens:klikerdeklik gebruik ook eens de Zoekfunctie. SilverDust Reageren
Pietje II Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Waarschijnlijk komt dat omdat je gesaved hebt in Madd Dog's Mansion, waarmee je dan zo de zogenaamde 'Basketbal Glitch' activeerd. Deze glitch is zeer vervelend, het houdt in dat je nergens meer kan basketballen, zelfs niet in Madd Dog's Mansion. Deze glitch valt (helaas ) alleen op te lossen door een new game te starten. Reageren
most wanted Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 ga gewoon naar sweets zijn huis daar kan ju en bij die opslagplaats voor stelen naast die schuren Reageren
Velaro Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Als je gesaved hebt in Mad-Dogs Mansion heb je last van de Basket-Glitch,dit houdt in dat je niet meer kan basketballen,tenzij je een New Game start.Kijk nog eens bij het Basketbal-Pleintje naast Sweets huis ; Als er daar geen ligt zal je een New Game moeten starten of gewoon geen Basketbal doen... Reageren
Tjerk Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Ik heb anders al vaak bij mad dogs mansion gesaved, en ik kan nog steeds basketballen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Dat klopt. Sommigen hebben dit probleem wel en anderen niet. Maar de meeste personen op dit forum raken na het saven in Madd Dogg Mansion de basketbal wel kwijt en kunnen dus nietmeer basketballen. Er zijn natuurlijk ook uitzonderingen, zoals jij en volgens mij Dizzee ook (Ja toch?). >>> Door Dizzee: Ja, ik kan ook nog gewoon basketballen. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.