clifdon Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 (bewerkt) als ik deze auto pak http://img101.imageshack.us/img101/5714/naamloos4df.png dat is dat bagage karretje en ik stuur er mij stuurt ie sneller als dat je de perfecthandling cheat gebruikt die staat niet aan en toch stuurt hij zow snel hoe kan dat p.s. ik heb de killerkipmod geinstaleerd mvg clifdon EDIT: als ik bost draait hij ook heel vaak je weet wel over de kop enz. Bewerkt: 21 maart 2006 door clifdon Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Ok, dit ligt dus aan de Handling.CFG, die staat in de Data map, je neemt het getal van de zwaarte van de auto, en zet deze op een hoog getal, maar wel onder de max. waarde, hierdoor zal hij zwaarder wegen, en minder scherpe bochten maken. Veel Suc6 Reageren
Schno009 Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 je auto krijgt dan toch meer grip en draait nog scherper??? Volgens mij stel je dit bij turning mass in door deze lager te zetten? Reageren
Crowsoul Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Haha perfecte handlings das zo zoeken en testen he. Handeling editorke downloaden en beginnen knoeien zou ik zo zeggen. Nie rekenen op een andere zijn handlings. Toch nooit naar eigen zin Reageren
clifdon Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 (bewerkt) Handeling editorke? waar haal je die? EDIT: oke thanx het is trouwens voor vice city maar het is alleen bij hoge snelheden heeft niemand dit al is meegemaakt en weet hoe die dit op moet lossen? want wat AL die letters betekenne weet ik ook niet Bewerkt: 21 maart 2006 door clifdon Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Dat is Kladoblok, ga naar Start-->Progamma's-->Bureau Accessoires-->>Kladblok maar je moet even in GTA San Andreas-->Data-->Handling.CFG als je daar dubbel op klikt krijg je te zien, "openen met", dan is volgens Windows de aanrader Kladblok, dus die neem je, je Kladblok word geopend en je kan de Handling.CFG aanpassen. Er is wel een Tool, maar die werkt bij mij niet, maar dat maakt niet uit, want toch denk ik dat het beter te doen is met Kladblok. Reageren
clifdon Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) weet iemand wat de x y en z as van de auto is? en moet je iedere keer als je iets insteld gta opnieuw opstarten ofzow? Bewerkt: 22 maart 2006 door clifdon Reageren
EXIT Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 zat er geen readme bij die auto? lees die eens Reageren
clifdon Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 zat er geen readme bij die auto?lees die eens neey ik heb de killerkip mod geinstaleerd daar zat die auto ook in maar als iemand die auto heeft met read me zeg het ff Reageren
davidoff Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 ik heb die mod ook gehad en het hoort zo dat hij zo raar bochten maakt. Reageren
Matiscus Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Je kan altijd alles aanpassen in de handeling.cfg. Er is hier wel een tutorial van te vinden. Check even de Master Tutorial list. Reageren
Wazuup Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 weet iemand wat de x y en z as van de auto is?en moet je iedere keer als je iets insteld gta opnieuw opstarten ofzow? ligt eraan wat je bedoelt, new game hoeft niet, maar het spel afsluiten en weer opstarten volgens mij wel. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 weet iemand wat de x y en z as van de auto is? en moet je iedere keer als je iets insteld gta opnieuw opstarten ofzow? ligt eraan wat je bedoelt, new game hoeft niet, maar het spel afsluiten en weer opstarten volgens mij wel. Uiteraard, als je SA nog loopt en je past iets aan in de handling en slaat dat op dan heb je zeer grote kans dat SA vast loopt. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Volgens mij bij Handling.CFG niet, ik had er zelf ook wat aan gedaan, en geen Crash gehad, dat heb ik alleen maar met Mapping, het valt te proberen. Master Tutorial List Hier is die, omdat matsicus geen link gaf, doe ik het wel even. Reageren
clifdon Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 geen crash maar als je het verandert en vc staat nog aan dan gaat dat nog niet in werking dus dat wordt heel vaa opnieuw opstarten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.