Jump to content

Filmpjes

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo weet iemand of er filmpjes zijn van HEEL GTA SA en/of VICE CITY

met alles boedoel ik aleemissie op een rijtje enzo

alvast bedanklt

Masterbrain13.

Geplaatst:

Ik heb een hele goede link voor jou:

Hier kan je alle missies bekijken van GTA: San Andreas, in het geval je niet verder komt.

Klik op Full Guide List en dan GTA: San Andreas, en je kan de missies stuk voor stuk bekijken.

Veel succes. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

die link werkt niet ???

kun je niet de download link in je post zetten????

Bewerkt: door masterbrain13
Geplaatst:
die link werkt niet ???

kun je niet de download link in je post zetten????

Je kunt een filmpje van de hele storeline niet downloaden. Alle missies zijn klein op video gezet en een klein beetje versnelt. Zoals de heren hierboven al zeiden kun je ze vinden op Stuckgamer.com. Als je >>hier<< kijkt, kun je alle missies van San Andreas zien. Boven aan die pagina staat een balk waarop je kan klikken, wil je de missie "Stowaway" zien, dan klik je op "Dessert". Je kunt dan de missie bekijken.'

De filmpjes van Vice City staan er ook op. Dit werkt hetzelfde als San Andreas, maar alleen de storeline van VC staat erop. Je kunt deze >>hier<< vinden. Er staat "More coming soon", dus er zal meer komen. Ik raad je aan om het in de gaten te houden, zo zie je af en toe een nieuw filmpje verschijnen ;)

Geplaatst:

DANK JULLIE WEL ALLEMAAL jullie hebben in GTA TAAL + RESPECT:P

maar 1 ding nog er is ook reen member van gtaforum die zelf van die filmpjes heeft weet alleen de naam niet

hij heeft Los santos deel 1 en 2 en san fierro

weten jullie wie dit is

Geplaatst:

Er is maar 1 lid, die filmpjes heeft gemaakt voor en op het forum. Dit zijn filmpjes over de missie FreeFall en alle scholen. Hoe je ze het beste goud kan halen. Dat lid heet CygnusX en de filmpjes kun je in >>dit<< topic vinden. Er is naar mijn weten niemand die filmpjes heeft gemaakt voor het forum over alle missies. Ik hoop dat ik je goed genoeg heb geïnformeert.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...