killerbee Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 ik weet nie of het al bekent is maar ik zat net op de offi site van gta sa en toen klikte ik op mulholland en toen ergens in het midden en toen kreeg je een stukje van die radio zender te horen. en die madd dogg heeft denk ik ook een rol in het spel want hij heeft een kast van een huis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2004 ja,miischien is madd dogg een soort van salvatore leone Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2004 ja,miischien is madd dogg een soort van salvatore leone Mwahhh, denk niet dat hie RAdio los santos heet te gewoontes, dat is niet wat R* in gedachten heeft volgens mij, ja dat huis is heel mooi ja, heel groot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2004 ja,miischien is madd dogg een soort van salvatore leone hahah hell no , Madd Dogg is een party gangster....hij heeft niet eens een strafblad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2004 weet je niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2004 weet ik wel <_< dit is officiele info hr.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2004 weet ik wel <_< dit is officiele info hr.... waarvandaan dan als ik vragen mag, maar kweet niet of hij wel een strafblad heeft, lijkt me niet leuk zo'n schoon jongetje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2004 inderdaad hij lijkt mij eerder een drugsdealer ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 september 2004 staat op die offi site van R* als je op da stukje tekst klikt bij da huis dan zie je da dat ie geen strafblad heeft en volgens mij heet ie wel gewoon radio los santos da zegt ie zelf op da geluid fragmentje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2004 het is net een soort kent paul durf ik te wedden doen alsof hij een grote jongen is maar eigenlijk stelt hij geen drol voor. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2004 hahahahahaha,en toch denk ik dat het een soort van salvatore leone is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2004 hahahahahaha,en toch denk ik dat het een soort van salvatore leone is echt typisch tuner he :lol: ....staat op die officiele site dat hij geen strafblad heeft en dat hij een drank probleem heeft... :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.