Jump to content

Meisje in auto

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, mischien een stomme vraag.. Maar hoe krijg je zo'n meisje in je auto?

Heb wel eens gehad dat CJ vraagt: You want a good time, honey?.. Maar er is nog nooit iemand ingestapt!

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet dan positief antwoorden. Dat doe je door op Y te drukken. Ze zal dan in je auto stappen. Als je ze ingestapt is rijdt je naar een héél rustig plekje, je parkeert je auto netjes. Je moet nu even wachten, en ze gaan krikken. Je ziet de auto op en neer, op en neer gaan. Als dat gebeurt is, stapt je hoer uit. Je kunt haar nu vermoorden om je geld weer terug te krijgen.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Dan moet je natuurlijk wel antwoorden. Bij een dergelijk vraag druk je op de PC op Y voor ja en op de N voor nee. Als je voor ja kiest stapt ze bij je in en moet je met de auto naar een stil plekje rijden. Dan zal de geslachtsdaad plaatsvinden. Als je voor nee kiest (of niet antwoordt) gebeurt er niets.

Geplaatst:

Op de Playstation werkt het als volgt:

Als het Hoertje aan je vraagt of je eens even flink tekeer wilt gaan, en je accepteert, druk je op Pijltje naar Rechts, als je weigert, kun je natuurlijk gewoon wegrijden, of op pijltje Links drukken...

Let wel op, Hoertjes komen af op je eigen Uiterlijk, en de Sex Appeal van je wagen!

Met een dure sportwagen, maak je dus veel meer kans dan met een oude kapotte wagen!

Succes! :sigaar:

Geplaatst:

Ok, maar ik had ook iets gehoord van dat je moet toeteren ofzo?

Ik jat iig wel even een infernus of turismo! :*D

Geplaatst:

Als een hoertje je voorbij loopt kun je eventueel even toeteren. Je trekt daarmee de aandacht van de meisjes en ze komen naar je toe (meestal). Je moet dan even het gesprek aangaan en even wegrijden.

Geplaatst:

Bij mij gebeurde het als je begon te toeteren!!

Ze zwaaien dan ff en dan wordt het gevraagd!!

Mvg Room

Geplaatst:

Nou bij mij gebeurt er niets.

Ik heb een toxudo broek en vest aan dat zijn de duurste kleding uit Didier sachs.

En een mooie low rider hellemaal getunt.

En ik rijd naast haar ik toeter en ze gaat met haar hand omhoog en ze loopt gewoon veder en ze zegt niets.

En mijn sexappeal is hellemaal vol.

Hoe kan dit nou ? :?

Heeft iemand hier een oplossing voor ? :?

Geplaatst:

je rijd met je auto, stopt even tot er een meisje langs komt en iets vraagt zoals good thime ofzoietske

dan druk je op het pijltje rechts en dan zal ze wel instappen!

Geplaatst:

Maar als je met je auto bij haar rijd.

En ze reageert.

Moet je dan in je auto blijven om positief terug te reageren. :?

Of moet je uitstappen. :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...