Jump to content

Leuk geparkeerde hydra

Recommended Posts

Geplaatst:

Gisteren heb ik eindelijk end of the line gehaald :) ,en dus 100% gehaald

natuurlijk ga ik onmiddelijk naar men nieuwe rhino en hydra kijken,

en zoals gewoonlijk heeft rockstar de hydra leuk geparkeerd

op een dak. Nu is mijn vraag,hoe kan ik bij die hydra komen??

thnx,doc :puh:

>>> Door Dizzee: Dit heeft niet echt iets met een missie te maken, dus moved naar SA general. ;)<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet niet alle missies uitspelen om 100% te halen en dus een tank en een hydra te krijgen.

Maar je moet ook alle zij missies doen

En als je die gedaan hebt staat de hydra op het dak van het huis van Sweet en de tank onder de brug dicht bij je huis (huis = Groove Street)

XboxGta :cya:

Bewerkt: door XboxGta
Geplaatst: (bewerkt)

Gefeliciteerd :klap: . Je moet via het opstapje bij de voordeur van Sweets huis op het huis springen dat rechts staat. Je moet naar het dak springen en kan CJ daarop springen en dat lukt. Als dat gelukt is, spring je van het huisje waar je op gesprongen bent op het huis van Sweet. Je kunt er nu instappen en wegvliegen! :Y

[Edit @ XboXGTA:] Hij vraagt hoe je erop moet komen, niet wanneer ;)

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Of je gebruikt de Jetpackcode.

Voor PC: ROCKETMAN

Voor PS2: L1, L2, R1, R2, up, down, left, right, L1, L2, R1, R2, up, down, left, right

Voor Xbox: Geen idee :$

Geplaatst:

Je kunt ook via andere daken op dat dak komen. Je komt op die daken door een laag punt te zoeken en erop te springen en dan spring je van huisje naar huisje. Voorbeeld: het muurtje naast je huis, en dan springen :bier:

Geplaatst:

eyz,

ja dat klopt, die kan je ook gewoon pakken,

maar het is wel handig als je meerdere hydr's op verschillende plaatsen heb staan.

EN je krijgt een ''Rhino'' (tank) erbij als je het spel 100% voltooid hebt,

maar ook de tank kan je gewoon ophalen in Area 69, er is een stukje hek lang de legerbasis die je zo kapot kan rijden, zo kom je makkelijk op die basis bij de 2 tanks, ze staan allebij in een hangar.

grtz, Cesar SA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...