ViceSunshine Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Gisteren heb ik eindelijk end of the line gehaald ,en dus 100% gehaald natuurlijk ga ik onmiddelijk naar men nieuwe rhino en hydra kijken, en zoals gewoonlijk heeft rockstar de hydra leuk geparkeerd op een dak. Nu is mijn vraag,hoe kan ik bij die hydra komen?? thnx,doc >>> Door Dizzee: Dit heeft niet echt iets met een missie te maken, dus moved naar SA general. <<< Reageren
XboxGta Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 (bewerkt) Je moet niet alle missies uitspelen om 100% te halen en dus een tank en een hydra te krijgen. Maar je moet ook alle zij missies doen En als je die gedaan hebt staat de hydra op het dak van het huis van Sweet en de tank onder de brug dicht bij je huis (huis = Groove Street) XboxGta Bewerkt: 21 maart 2006 door XboxGta Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 (bewerkt) Gefeliciteerd . Je moet via het opstapje bij de voordeur van Sweets huis op het huis springen dat rechts staat. Je moet naar het dak springen en kan CJ daarop springen en dat lukt. Als dat gelukt is, spring je van het huisje waar je op gesprongen bent op het huis van Sweet. Je kunt er nu instappen en wegvliegen! [Edit @ XboXGTA:] Hij vraagt hoe je erop moet komen, niet wanneer Bewerkt: 21 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Mathiz Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 en anders kun je altijd nog ergens een packer jatte om er op te komen Reageren
Bling Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Of je gebruikt de Jetpackcode. Voor PC: ROCKETMAN Voor PS2: L1, L2, R1, R2, up, down, left, right, L1, L2, R1, R2, up, down, left, right Voor Xbox: Geen idee :$ Reageren
(San) Andr Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Je kunt ook via andere daken op dat dak komen. Je komt op die daken door een laag punt te zoeken en erop te springen en dan spring je van huisje naar huisje. Voorbeeld: het muurtje naast je huis, en dan springen Reageren
killerfragger Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 maar er staat er ook een op de desert airport in een hanger die kan je toch ook pakk en Reageren
Scooter Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 eyz, ja dat klopt, die kan je ook gewoon pakken, maar het is wel handig als je meerdere hydr's op verschillende plaatsen heb staan. EN je krijgt een ''Rhino'' (tank) erbij als je het spel 100% voltooid hebt, maar ook de tank kan je gewoon ophalen in Area 69, er is een stukje hek lang de legerbasis die je zo kapot kan rijden, zo kom je makkelijk op die basis bij de 2 tanks, ze staan allebij in een hangar. grtz, Cesar SA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.